Gå til innhold

bare jeg som synes det er fint å slippe klemmingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

NRK.no nå: "En klem er et menneskelig behov. Det er ikke en Sydentur"

Menneskelig behov? I disse Corona-tider er det 1 ting som har vært positiv. Å slippe den hersens klemminga som altfor mange holder på med. 

Greit nok å klemme på folk man kjenner veldig godt. Men de siste årene har det oppstått en "klemmekultur", som tilsier at man skal drive å klemme på folk man har truffet bare et par ganger. Hater det. 

Derfor er "Cornona-tid" også positivt. Slipper å ha nær kroppskontakt med folk jeg knapt kjenner. 

Anonymkode: a8d89...4df

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig.

Klemming og håndhilsing er borte, takk Gud.

Anonymkode: 0eb49...1e4

• Liker 10
Skrevet

Jeg tenkte akkurat det samme som deg da jeg leste dette. Jeg er ingen klemmer. Jeg er forøvrig heller ingen fan av den typiske sydenturen, men elsker å reise og oppleve nye kulturer. Hvis jeg måtte velge mellom klemming og reiser for all fremtid, er det ingen tvil om hva jeg ville ofret. 

Anonymkode: 229cb...48c

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Syns det er herlig å slippe påtvungen  klemming 😀

Skrevet

Ja endelig XD

Anonymkode: c52fe...5f7

• Liker 6
Skrevet

Enig. Det passer meg utmerket å slippe klemming. Det er noe jeg helst bare gjør med mine aller nærmeste.

• Liker 7
Skrevet

Klemmer helst ikke andre enn mannen, corona eller ei.

• Liker 4
Skrevet

Nydelig å slippe kleine situasjoner der man er i tvil om klemming eller ikke. 

Anonymkode: b45d2...944

• Liker 8
Skrevet

Jeg savner klemmingen veldig, men for en god sak kan jeg la være.

Skrevet

Nei, klemming er noe av det jeg savner mest. Men er sikker på at faren min er helt enig med deg 🤭

Anonymkode: 125d3...2f9

Skrevet

Jeg elsker det! Har aldri likt å ta på andre folk, og nå kan jeg bare ta på samboeren min 😁

Anonymkode: af1dc...7d5

• Liker 5
Skrevet

Kult for dere som bor sammen med noen eller har familie i samme by. For oss andre: trist og depresjonsfremkallende.

Anonymkode: 7446a...597

• Liker 1
Skrevet

Jeg var i en sosialt distansert begravelse for en stund siden. Folk sto litt sånn beklemt og slo ut med armene som tegn på at de ville klemme, men ikke kunne. Og selv om jeg syntes inderlig synd på de nærmeste pårørende, så visste jeg at for meg hadde det vært en utrolig stor lettelse å slippe den klemmingen.

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NRK.no nå: "En klem er et menneskelig behov. Det er ikke en Sydentur"

Menneskelig behov? I disse Corona-tider er det 1 ting som har vært positiv. Å slippe den hersens klemminga som altfor mange holder på med. 

Greit nok å klemme på folk man kjenner veldig godt. Men de siste årene har det oppstått en "klemmekultur", som tilsier at man skal drive å klemme på folk man har truffet bare et par ganger. Hater det. 

Derfor er "Cornona-tid" også positivt. Slipper å ha nær kroppskontakt med folk jeg knapt kjenner. 

Anonymkode: a8d89...4df

Hater klemming med mindre det er mamma, søster eller sambo. Ellers hater jeg det. Samme gjelder håndhilsing. Grøss!

Anonymkode: b1973...a0c

• Liker 3
Skrevet

Åh, jeg nyyyter denne tiden på grunn av at jeg slipper tvangsklemmene!

• Liker 5
Skrevet
31 minutter siden, Sheik said:

Åh, jeg nyyyter denne tiden på grunn av at jeg slipper tvangsklemmene!

En ting jeg har lurt på, forstår disse tvangsklemmerne selv at det er uønsket? Jeg har følelsen av at de tenker noe sånt som "åå, du er jo bare sjenert, men du vil heelt sikkert ha klem!" Men det er jo mer enn nok folk å klemme på (utenom koronatiden) til at man trenger plage de som ikke ønsker klemmer? Kanskje noen klemmere kan svare, hvis de er innom tråden? :) 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har aldri vært en klemmer. Så jeg har det helt ypperlig nå om dagen. 

• Liker 3
Skrevet

Så herlig å slippe å klemme folk jeg ikke er sikker på om jeg skal klemme eller ei.

Det samme med ekle klamme håndflater til folk jeg må hilse på. 

Helt toppers! 😄

Anonymkode: 26975...383

Skrevet

Helt fantastisk å slippe nærkontakt med alle mulige. Å en ting til, men slipper å ta i klamme hender!! 

• Liker 1
  • Opprett ny...