AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Har noen i «kretsen», som alltid har vært flink til å smiske seg på folk vedkommende kan ha fordeler av å kjenne. Hn kjenner virkelig alle skulle man tro. dette er noen som virkelig driter i at man er til irritasjon for deg dersom vedkommende er desperat etter å bli bedre kjent med dine fremmede venner. Dersom jeg blir observert av denne personen mens jeg snakker med noen hn aldri har sett før så ser jeg at hn driver å lusker og går rundt og tror jeg ikke ser dette. Står vi utenfor en butikk så gjør hn seg selvsagt er ærend inn på butikken. Jeg kan sitte ute, har blitt kjent med noen nye som har feriested her så disse kom på besøk her om dagen. Jeg håpet inderlig at denne «kjenner alle» personen ikke skulle dukke opp ubedt for 100’de gang men det skjedde jo såklart. Jeg tilbad ikke kaffe eller noen ting, håpet at vedkommende skulle ta hintet. Men nei jeg ser på hele kroppsspråket at hn har lyst til å delta.. litt sånn her «jeg tror egentlig jeg dukker opp upassende men jeg trenger virkelig å bli kjent med disse folkene». De er litt rike, noe som syntes på klærne og veska....da gjelder det virkelig å bli kjent! Det er flere enn jeg som reagerer på dette... og med en eneste gang så kan du se navnet på denne personen på vennelisten til dine nye venner OGSÅ. Anonymkode: 297f4...ab9
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 Åååh skjønner frustrasjonen din.. ei som virkelig er sjalu på deg og bil bli kjent med alle dine venner, ta fra deg dine venner og vise dine venner at hun er mer attraktiv som venn enn deg.. du får jo aldri møte folk å bli kjent med andre i fred, uten at hun dukker opp og tar over showet og skal trenge seg inn i midten.. skjønner 100% at dette er til stor irritasjon Anonymkode: afbdb...5bc
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #3 Skrevet 13. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Åååh skjønner frustrasjonen din.. ei som virkelig er sjalu på deg og bil bli kjent med alle dine venner, ta fra deg dine venner og vise dine venner at hun er mer attraktiv som venn enn deg.. du får jo aldri møte folk å bli kjent med andre i fred, uten at hun dukker opp og tar over showet og skal trenge seg inn i midten.. skjønner 100% at dette er til stor irritasjon Anonymkode: afbdb...5bc Ja hun er slik!! Var nesten redd det skulle komme noen pekefinger folk her nå og skrive «du er nok bare missunnelig og ser henne som en trussel og stenger henne ute» men ja, men det er ikke bare mot meg hun er slik. Hvordan får hun det til? Hun er liksom så godt likt av alle, men likevel vet jeg at folk misliker henne i skul. Men det er liksom INGEN som irettesetter henne og jeg vet jo hvorfor. De vet ikke hva som da kan skje. Tror de fleste tror hun er veldig god venn med alle og ingen helt vet hvem hun faktisk er venn med. At hun kanskje kan klare å få ekskludert den som sier noe. Hun kan jo bli kjempe sur om hun blir avvist eller folk ikke er glad for hennes opptreden. Men det blir litt sånn silent testament en stund til hun er i gang igjen. Hun er veldig til å tilby hjelp og dukke opp med gaver og slik. Hun hjelper folk økonomisk om de er i krise så hun fremstår som verdens snilleste men det er egoisme bak. Hun bruker dette som makt. Hun er egentlig helt utrolig frekk. For forrige uke var jeg på søndagstur med ei venninne. Hun hadde vært på ferie noen mil unna og vi tenkte å ta denne søndagen for oss selv uten hennes innblanding. Men jeg får en stygg følelse av at vi kjører oss rett på henne et sted og det gjorde vi! Skulle tro jeg var synsk. Alkurat der jeg hadde sett for meg. For det som skjer er nemlig at hun snur og kommer etter med bilen. Hun eier virkelig ikke antenner og jeg og venninna mi bare offet oss skikkelig!! Hun spanderte hele kaféturen og jeg hadde egentlig ikke dårlig samvittighet for å ta imot pengene da for hun tar så mye av tiden til folk. Det kalles invadering det hun driver med. Og har hun møtt noen 1 eneste gang i sitt liv, om jeg står og snakker med noen bekjente som bor 60 mil unna og hun aldri har møtt de før og ser meg, snakker med disse litt så adder hun dem på Facebook. Er det noen du har på «felles venner» lista så er det henne 😛 Anonymkode: 297f4...ab9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå