Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Hva gjør du når håret ditt bare er litt fett? Når håret mitt er litt fett føler jeg at tørrsjampo ikke har noen effekt. Noen triks? 

Anonymkode: 7c9aa...da1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørrsjampo og setter det opp i en strikk

Skrevet

Når føler du tørrsjampo funker da? Jeg bruker tørrsjampo når håret er litt fett.. er derfor jeg kjøper den 😅

Anonymkode: 8ceea...da8

• Liker 3
Skrevet

Ingenting hjelper, kun dusj med sjampo. Jeg peller mer i det når det er fett også blir det enda mer fett og sånn går dagen til jeg føler meg ekkel og vasker det. 

Anonymkode: 65040...024

Skrevet

Vasker det. Håret vaskes annenhver dag uansett. 

Anonymkode: fb44b...06f

Skrevet

Setter det opp i strikk evt fletter det. Skal jeg noe den dagen som jeg har lyst å pynte meg så vasker jeg det selvsagt. Men ofte ser håret ikke nødvendigvis fett ut, men sånn "ikke nyvasket" ut dagen etter jeg har vasket det og da setter jeg det bare opp. Bruker ikke tørrsjampo, klør fort i hodebunn av det og syntes håret blir stivt og ekkelt, er ikke vant til å bruke produkter i det. 

Skrevet

Vasker det. 

Skrevet

Vasker håret annenhver dag, men det blir fort fett, så jeg tar gjerne å vasker kun partiet foran med sjampo så det ser freshere ut dagen i mellom. Og evt bruker litt tørrsjampo-pudder.

Anonymkode: 7cafc...a83

Skrevet

Hestehale, eller vasker det. 

Anonymkode: b5f7e...2f0

Skrevet

Setter det opp i en topp og skyller kantene i dusjen når jeg dusjer. Det er ofte rett over ørene og i passa det synes at det er fett. Så det gjør jeg når jeg ikke har tid til å vaske det. Så går jeg bare med hestehale.

Anonymkode: 0b120...0ec

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Setter det opp i en topp og skyller kantene i dusjen når jeg dusjer. Det er ofte rett over ørene og i passa det synes at det er fett. Så det gjør jeg når jeg ikke har tid til å vaske det. Så går jeg bare med hestehale.

paNNa...

Skrevet

Setter det opp i hestehalet.

Anonymkode: d27e9...18a

Skrevet

Tørrshampo, men må løfte opp håret og ta det i røttene. Funker ikke å bare spraye over håret.

Skrevet

Får ikke fett hår før det har gått så lang tid at en dusj hadde vært på sin plass for over en uke siden. Så hadde dusjet. 

Anonymkode: 02b8e...1fd

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var smart 👍

Anonymkode: 47139...d5a

Skrevet

Tørrsjampo og hestehale/flette :) 

Anonymkode: 71633...6b0

Skrevet

Vasker det eller setter det i strikk.

Anonymkode: f6e2c...ad7

Skrevet

Vasker håret. Føler meg skitten hele dagen hvis jeg ikke har vasket håret siste 24 t.

Anonymkode: 5f5f2...17c

Skrevet

Jeg bruker tørrsjampo.

dere so moser dere setter det i strikk.. mitt er mest fett i nakken og ved ørene, i hårfestet rundt egentlig. Da vises jo det fettete håret mer om jeg tar hestehale. Har ikke dere det slik?

Anonymkode: 7095e...53c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...