Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i en relativt liten bedrift, 10 ansatte, blanda damer og menn. Jeg har hatt alle mine kolleger på Snapchat, og synes det har fungert veldig fint. For noen mnd siden ble jeg oppgradert til mellomleder, og flere av de jeg har på Snapchat skal rapportere til meg. Jeg opplever det uproblematisk. Men, så har det kommet to nye ansatte, og jeg hører at de andre har lagt til hverandre på Snapchat, mens de har ikke lagt til meg. Siden vi er så få blir det fort referert til ting som har blitt lagt ut på Snapchat. 

Jeg er redd de ikke vil legge meg til på Snapchat fordi jeg er "sjefen" deres. Jeg kan godt tenke meg å ha de på Snapchat, er som nevnt uproblematisk å ha alle de andre der. Men jeg har jo fått en ny posisjon og stilling, så tenker det er litt opp til dem om de vil ha meg på snap... Så følger det blir feil å legge de til.

Noen tanker, ovetenker jeg? Er livredd for å tråkke over grenser. 

Anonymkode: 6eb2d...4c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere får ett mer vennskapelig forhold til hverandre senere vil det være mer naturlig å ha hverandre på snap, hvis ikke hadde jeg latt være. Hvis de spør deg eller bare adder deg kan du vel akseptere, men hadde ikke selv oppfordret eller addet di 

Skrevet

Lær deg å skille privatliv og jobb. Å ha kolleger på snap kan jeg virkelig ikke forstå. 

Du er en leder og det er ikke normalt å ha en leder eller sjef på snap. Jeg har hvertfall ingen interesse av at sjefen skal følge med på hva jeg gjør på fritiden. 

Anonymkode: 1aae0...d84

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke sjefen min på snap, selv om nesten alle de andre på jobben har det. Der går liksom «grensa» mi, greit med kollegaer(men kun de jeg faktisk liker/har noe med å gjøre). Av 20 kollegaer har jeg vel 9 av de på snap. 

Anonymkode: 2f681...c30

Skrevet

Jeg har sjefen på snap. Ikke noe stress - vi skiller jobb og privatliv :)

Anonymkode: 28276...c6a

Skrevet

Er det et krav arbeidsgiver stiller at Snapchat er en del av arbeidsforholdet? Neppe, vil jeg tro. Hadde lederen min krevd å få innsyn i mine sosiale medier eller pålagt meg å bruke div apper, så hadde jeg reagert. 

Hvorfor er det så vanskelig å skille jobb og privat? 

Anonymkode: 154b4...e3f

Skrevet

Vel.. både og.. for min del har jeg mine kollegaer på snap.. men jeg er ikke så aktiv på snap.. men hadde jeg delt på mystory hele tiden hadde jeg ikke villet ha de der.. trenger privatliv 

Anonymkode: f3d3b...475

Skrevet

Du kan vel ha de på Snap, men sperre de så de ikke ser storyen din evt.  

Så kan du også gjøre slik at du ikke får opp deres sin story. 

Skrevet

Herregud, for et problem man setter opp i dagens samfunn.

Skal gi deg trådens beste tips: Slett snapchat!! Forbanna tull hele greiene.

Anonymkode: 106f7...e78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...