AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Skal vi aldri kunne reise til Karibien igjen da? Det er jo totalt krise. Cayman Islands, mitt skatteparadis har fortsatt stengt flyplassen Tragisk med alle som vil miste jobbene sine innen turisme og service fremover. Har Regjeringen noen plan for dette, eller blir det evig lockdown? Fikser dette her meget dårlig jeg altså Anonymkode: 23e8f...ef1
Loff77 Skrevet 12. august 2020 #2 Skrevet 12. august 2020 Da krangler vi videre på KG og reiser vi som vil😀 1
Trultemor15 Skrevet 12. august 2020 #3 Skrevet 12. august 2020 Følger du ikke med ? Russerne, amerikanerne og engelskmennene kappes nå om hvem som blir først ut med godkjent vaksine. Russerne håper på september.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #4 Skrevet 12. august 2020 Da blir det en eller annen form for flokkimmunitet, da ingen vaksine i praksis betyr at de fleste vil få en eller annen variant av sars-cov-2 (man må regne med mutasjoner hvis det går lang nok tid uten vaksine). Anonymkode: 1fd6f...924 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #5 Skrevet 12. august 2020 Hva skjer om jorda var flat...? Selvsagt kommer det vaksiner, sannsynligvis flere før nyttår! Herlighet, ha litt tro på framtiden! Anonymkode: 0cd2b...614
Kågebruker Skrevet 12. august 2020 #6 Skrevet 12. august 2020 Open up the pearly gates, Well there ain't no time to wonder why, Whoopee! we're all gonna die.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #7 Skrevet 12. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva skjer om jorda var flat...? Selvsagt kommer det vaksiner, sannsynligvis flere før nyttår! Herlighet, ha litt tro på framtiden! Anonymkode: 0cd2b...614 Det vet vi ikke, til og med han Jesus i WHO har sagt at det ikke er sikkert det vil komme vaksiner. Husk at det tar tid å utvikle, teste og forske på vaksiner. Bivirkninger er også en konsekvens. Blir seriøst lei meg om jeg ikke får reist til Cayman Islands snart.. blir en lang og trist vinter. Anonymkode: 23e8f...ef1
Aragorn ll Elessar Skrevet 12. august 2020 #8 Skrevet 12. august 2020 (endret) , Endret 12. august 2020 av Aragorn ll Elessar
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #9 Skrevet 12. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det vet vi ikke, til og med han Jesus i WHO har sagt at det ikke er sikkert det vil komme vaksiner. Husk at det tar tid å utvikle, teste og forske på vaksiner. Bivirkninger er også en konsekvens. Blir seriøst lei meg om jeg ikke får reist til Cayman Islands snart.. blir en lang og trist vinter. Anonymkode: 23e8f...ef1 Sats heller på bibelens Jesus, da vil du i det minste bli frelst til slutt. "La ikke hjertet bli grepet av angst, og uro, men tro på Faderen og tro på meg", "Jeg er veien, sannheten og livet. Den som tror på meg skal ikke vandre i mørket, men ha livets lys". Jesus Kristus er lyset som skinner i verdens mørke. Den som holder seg nær han skal aldri trenge å frykte verken pest eller sott. Anonymkode: 0cd2b...614 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #10 Skrevet 12. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vet vi ikke, til og med han Jesus i WHO har sagt at det ikke er sikkert det vil komme vaksiner. Husk at det tar tid å utvikle, teste og forske på vaksiner. Bivirkninger er også en konsekvens. Blir seriøst lei meg om jeg ikke får reist til Cayman Islands snart.. blir en lang og trist vinter. Anonymkode: 23e8f...ef1 Ingen kan si noe helt sikkert her i verden, men ganske sikker på at en form for vaksine kommer. Forskere i EU sier noe helt annet enn Jesus i WHO, og det er en 4-6 kandidater som er i fase 3 allerede (massetesting). Cayman Island klarer du deg vel uten en stund? Anonymkode: 1fd6f...924
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #11 Skrevet 12. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sats heller på bibelens Jesus, da vil du i det minste bli frelst til slutt. "La ikke hjertet bli grepet av angst, og uro, men tro på Faderen og tro på meg", "Jeg er veien, sannheten og livet. Den som tror på meg skal ikke vandre i mørket, men ha livets lys". Jesus Kristus er lyset som skinner i verdens mørke. Den som holder seg nær han skal aldri trenge å frykte verken pest eller sott. Anonymkode: 0cd2b...614 Joda, for kristne er jo det fint nok det, men det vil neppe være den kristne Jesus som kommer med vaksine Anonymkode: 1fd6f...924
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #12 Skrevet 12. august 2020 15 minutter siden, Trultemor15 skrev: Følger du ikke med ? Russerne, amerikanerne og engelskmennene kappes nå om hvem som blir først ut med godkjent vaksine. Russerne håper på september. Russerne er klar allerede. Anonymkode: 4418c...3a8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #13 Skrevet 12. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, for kristne er jo det fint nok det, men det vil neppe være den kristne Jesus som kommer med vaksine Anonymkode: 1fd6f...924 Takk for at du lot være å håne meg ihvertfall mener nå at alle ville tjent på å være kristne, men det er opp til hver enkelt selvsagt Som kristen tror jeg selvsagt at Gud gir mennesket visdom til å kunne løse sykdomsgåter osv. Så sånn sett tenker jeg faktisk at Jesus gir oss vaksinen gjennom brilliante forskere, men forstår selvsagt at andre ser annerledes på akkurat det. Anonymkode: 0cd2b...614
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #14 Skrevet 12. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du lot være å håne meg ihvertfall mener nå at alle ville tjent på å være kristne, men det er opp til hver enkelt selvsagt Som kristen tror jeg selvsagt at Gud gir mennesket visdom til å kunne løse sykdomsgåter osv. Så sånn sett tenker jeg faktisk at Jesus gir oss vaksinen gjennom brilliante forskere, men forstår selvsagt at andre ser annerledes på akkurat det. Anonymkode: 0cd2b...614 Heter han ikke Jesus han i WHO da? Han som pleier ha disse pressekonferansene. Tror han er fra Etiopia eller noe sånt. Han var hvertfall veldig lite optimistisk. Anonymkode: 23e8f...ef1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #15 Skrevet 12. august 2020 50 minutter siden, Trultemor15 skrev: Følger du ikke med ? Russerne, amerikanerne og engelskmennene kappes nå om hvem som blir først ut med godkjent vaksine. Russerne håper på september. det betyr ikke nødvendigvis at vi får en god vaksine som varer lenge. Anonymkode: 67496...a86
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #16 Skrevet 12. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Heter han ikke Jesus han i WHO da? Han som pleier ha disse pressekonferansene. Tror han er fra Etiopia eller noe sånt. Han var hvertfall veldig lite optimistisk. Anonymkode: 23e8f...ef1 Tedros Adhanom Ghebreyesus heter han visst Anonymkode: 0cd2b...614
AndreasBR Skrevet 14. august 2020 #17 Skrevet 14. august 2020 Da vil det vise seg at Sverige hadde rett, (Noe de antagelig har uansett) og at alle andre land skal igjennom akkurat samme som Sverige.
Anbefalte innlegg