AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Jeg tåler absolutt ingen motgang, spesielt ikke med barna, før jeg får følelsen av å være en dårlig mor. I tillegg føles det som om jeg føler mindre enn jeg burde for begge barna. Den eldste har jeg delt fra et tidligere forhold som er veldig konfliktfylt. Der føler jeg ennå mindre og syns det er helt grusomt 😭 Jeg gir begge barna alt de trenger, jeg koser masse med begge. Følelsene har jeg kun inni meg, men de tar stor plass. Er jeg unormal? Anonymkode: 4c8d8...564 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #2 Skrevet 12. august 2020 Stor trøsteklem! Hvor lenge er det siden du fikk baby? Vanlig å være veldig følsom og om du har fødselsdepresjon så er det viktig at du har noen å snakke med. Er far i bildet? Anonymkode: 1487b...d7e
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #3 Skrevet 12. august 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stor trøsteklem! Hvor lenge er det siden du fikk baby? Vanlig å være veldig følsom og om du har fødselsdepresjon så er det viktig at du har noen å snakke med. Er far i bildet? Anonymkode: 1487b...d7e En måned, far på nummer to er med. Anonymkode: 4c8d8...564 1
iansak Skrevet 13. august 2020 #4 Skrevet 13. august 2020 Helt vanlig! Jeg føler det helt likt. Barn nr to er 7mnd.... det er så mye mer vanlig enn man tror men ingen snakker om de vanskelige tankene. Jeg vet innerst inne at det gravis blir bedre. Jeg håper ihvertfall det 😕 landsforeningen 1001 dager! På face og insta har tips, eller ta kontakt med de så kan de hjelpe!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #5 Skrevet 13. august 2020 3 timer siden, iansak skrev: Helt vanlig! Jeg føler det helt likt. Barn nr to er 7mnd.... det er så mye mer vanlig enn man tror men ingen snakker om de vanskelige tankene. Jeg vet innerst inne at det gravis blir bedre. Jeg håper ihvertfall det 😕 landsforeningen 1001 dager! På face og insta har tips, eller ta kontakt med de så kan de hjelpe! Er det liksom sånn at siden vi er en A4 familie med yngste og eldste er et konfliktfylt samarbeid så føler jeg mindre for den eldste? Jeg syns det er så dårlig av meg at på de tyngste dagene så vil jeg nesten ikke leve mer. Jeg orker ikke leve med slik forskjellsbehandling/følelser for egne barn. Anonymkode: 4c8d8...564
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå