Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Visste ikke hvor jeg skulle putte denne..

har hatt en fast partner i 6 mnd nå. Før dette har jeg klart å pådra meg klamydia. Fikk svar på testen for en uke siden, og begynte på kur deretter. Sammen med typen. Tidligere har jeg blitt gravid ved første forsøk (har barn og hatt 3 sa) . Vi har hatt sex ubeskyttet i disse 6 månedene, men aldri blitt gravid. Grunnen til at jeg ikke går på noe er fordi kroppen responderer dårlig på det. Nå skal jeg prøve en ny prevensjonslønsing, og dette har jeg time til om en måned. Kan det være at klamydia har stoppet det å bli gravid? Vi har hatt ubeskyttet samleie siden dag 1... noen som vet eller har hørt noe om dette? 

Skal selvsagt spørre legen, men spør her enn så lenge 😊

Anonymkode: 24b79...63d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde dere ikke være sammen litt før dere setter et barn til verden? 

Anonymkode: 81b3e...d04

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Burde dere ikke være sammen litt før dere setter et barn til verden? 

Anonymkode: 81b3e...d04

Men kjære vene!! Det har da ingenting å si. 
Men jo-jeg spør jo fordi vi har hatt ubeskyttet sex og mest sannsynlig kommer til å ha sex denne mnd jeg venter på prevensjon. Er rett og slett ren nysgjerrighet og ingen barn i tankene

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kjære vene!! Det har da ingenting å si. 
Men jo-jeg spør jo fordi vi har hatt ubeskyttet sex og mest sannsynlig kommer til å ha sex denne mnd jeg venter på prevensjon. Er rett og slett ren nysgjerrighet og ingen barn i tankene

Kondom er en grei oppfinnelse 

Anonymkode: d179b...ee2

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kondom er en grei oppfinnelse 

Anonymkode: d179b...ee2

Okei, ingen svarer på det jeg spør om? Det er rett og slett ren nysgjerrighet om klamydia kan stoppe en evt graviditet. Om jeg og typen ville hatt barn nå så hadde vi vel valgt det helt selv! 

Skrevet

Er nok bare tilfeldig. Ca 25% sjanse per syklus å bli gravid. Og da skal en jo treffe på eggløsning også.

Anonymkode: 7c870...2b0

Skrevet

Jeg reagerer på at dere har vært sammen i bare 6 mnd, ubeskyttet sex hele veien (dermed store sjanser for graviditet) 

Men til spørsmålet ditt, jeg ble gravid rett etter endt klamydia kur, men kan godt være helt tilfeldig. 

Anonymkode: b7aac...316

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...