Gå til innhold

Hvorfor har du valgt den avataren DU har?

Anbefalte innlegg

Gjest Nyskjerrige meg
Skrevet

Hvorfor har du valgt den avataren du har? Spør bare av ren nyskjerrighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Digger Futurama og Bender :D

Skulle gjerne hatt en pusekatt som avatar, da,- men finner ikke en som passer pga størrelse. Men er fornøyd jeg :) Tror ikke jeg gidder å bytte,- skal mye til i allefall!

Kattepus :)

Skrevet

Jeg har valgt min fordi jeg synes den jenta på tegningen virka så tenkende og litt melankolsk kanskje...Det passer bra....Det er slik jeg er. Så da valgte jeg bare den...

Skrevet

Den eneste tusenfryden jeg fant i farta... kjedeliiiiiig... må i hvert fall skjerpe meg og få den animert...erter.gif

Skrevet

Jeg hadde lyst på en animert katt, så fant jeg denne, som både var liten nok til å kunne brukes og så passelig sløv ut til å matche meg :hoho:

Skrevet

Jeg valgte denne avataren fordi jeg er en liten hissigpropp av og til!! Litt mystisk, litt snill, litt slem, og litt heks bor det også i meg!! :sjarmor:

Skrevet

Valgte denne fordi det er karakteren min i et onlinespill (Anarchy Online).

Catzy

Gjest indiangranny
Skrevet

Jeg valgte min fordi jeg machet nicket mitt.Jeg lever sammen med en inder og har vel blitt preget av det eksotiske landet.ellers er jeg litt sky men det har de på Kg ikke merket :hoho:

hilsen

indianlady

Skrevet

Aner ikke... Synes den var søt :wink:

Men jeg bytter stadig da.

Skrevet

Måtte jo ha noe som har med havet å gjøre, og dette var den første jeg fant som var liten nok. Etterpå har jeg ike fått somlet meg til å lete etter en ny. Alle jeg kommer over som kunne passe meg er jo for store :cry:

Skrevet

Har mange animerte små bilder innpå dataen min, men de fleste er over 6K. Jeg synes denne var søt. Liker Disney :rodme:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja men, hallo...... SE nå på den da..... Har du sett noe søtere??? :D En hamster som danser rundt sin egen akse på da være noe som smelter enhvert hjerte!!

Skrevet

Det husker jeg ikke lenger. Egentlig er jeg vel helt motsatt av en engel. Dessuten er jeg brunette. Vel, kanskje det er på tide å finne seg en som man kan identifisere seg mer med.. :blunke:

Skrevet

Jeg valgte min avatar fordi den ligner litt på meg utseendemessig! :tunge1:

Men jeg har brunt hår, ikke svart..

Skrevet

Jeg valgte min avatar fordi den ligner på meg utseendemessig! :D

Men jeg har brunt hår, ikke svart..

Skrevet

Jeg har valgt min fordi den sier noe om livet mitt akkurat nå. Er i ferd med å komme meg oppover, fra å ha vært på bunnen av trappen :)

Skrevet

Jeg syntes denne avataren passet til en som er flinkt til å gå i "baret", misforstå etc.. Og det er jo meg :P

Skrevet

eh.. det er jo bokstavlig talt litt meg....

kanskje litt teit, men så er jeg litt teit innimellom, så det passer bra da også! :P

Skrevet

Min avatar er et bilde av Vicki som er alter ego til Rose i tegneserien Rose is Rose, en av mine store favoritter, som jeg bare MÅ ha min daglige dose av. Hun er vel litt som meg, stort sett snill og flink, men med et alter ego som er ute etter fart og spenning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...