Pludre Skrevet 9. mars 2002 #1 Del Skrevet 9. mars 2002 Jeg har kjøpt kjole på Ebay, den skal betales over helgen. Her er linken til kjolen som skal bli min. http://cgi.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI.dll?V...&item=704766187 Håper dere vil si hva dere syns !! Jeg syns den er nydelig Klem fra en kjempespent Pludre PS: Trenger tips fra dere andre som har handlet på Ebay angående betalingen osv. _________________ Smil til verden og den smiler til deg !!1212[ Dette Innlegg er endret av: Pludre den 2002-03-10 23:59 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 9. mars 2002 #2 Del Skrevet 9. mars 2002 Grattis! Den er kjempefin! Er det ikke spennende vel 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mills Skrevet 9. mars 2002 #3 Del Skrevet 9. mars 2002 Gratulere Pludre, kjempe fin, du blir nok vakker. Men jeg trodde du skulle sy selv jeg. Uansett gratulerer. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2002 #4 Del Skrevet 9. mars 2002 gratulerer med kjolen pludre du kommer til å bli nydlig skal du se klem fra *Perser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 9. mars 2002 #5 Del Skrevet 9. mars 2002 Pludre - kjolen din var nydelig!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivissa Skrevet 9. mars 2002 #6 Del Skrevet 9. mars 2002 Heisann hoppsann! Ja, jeg synes kjolen din er kjempe fin. Men jeg trodde du hadde bestemt deg for kjole jeg da. Men uansett så blir du en fin brud.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 9. mars 2002 #7 Del Skrevet 9. mars 2002 Toppenklänning!!! Grattis till ett bra val! Lycka till! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 10. mars 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 10. mars 2002 Ingen flere som har meninger om kjolen jeg har valgt, hadde vært kjekt med flere sysnpunkter !! Også trenger jeg hvelp fra dere som har kjøpt på Ebay tidligere. Pludre12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2002 #9 Del Skrevet 10. mars 2002 Er det ikke nok med at du liker kjolen din selv Pludre???? Ikke hva alle andre syntes???? Kjolen din var veldig fin den...men det har jo mange svart på nå...???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #10 Del Skrevet 11. mars 2002 Ålreit kjole, men jeg ville aldri valgt kjole med den type armer! De likte jeg ikke helt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 11. mars 2002 #11 Del Skrevet 11. mars 2002 En nydelig kjole syns jeg. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evy Skrevet 11. mars 2002 #12 Del Skrevet 11. mars 2002 Fin kjole, men eg liker ikke lange armer. Men det er jo bare min smak. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 11. mars 2002 #13 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg synes hele kjolen var flott! Men en kjole kan nesten bare beundres når den er på jenta som skal bruke den. Vi har vel alle blitt overrasket med tenke på hva vi kler ikke kler. Ser at kjolen går opp til str 30, og med en slik størrelse så tror jeg at man finner kjoler som passer bedre. Rynker rundt livet er sjelden kledelig for en formfull jente. Men som sagt kjolen slik den er avbildet er flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunny Skrevet 12. mars 2002 #14 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg synes også det var en fin kjole. Syntes også det var fint med lange armer, lette selv etter en kjole med arm, men det jeg fant var ikke i min stil, så der synes jeg du har vært heldig. Jeg kjøpte en kjole som minner litt om din med markerte sømmer på toppen og rynker i livet - den satt som sydd til meg og nå skal den bare legges opp ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #15 Del Skrevet 20. mars 2002 Nydelig kjole, håper den passer da ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 21. mars 2002 #16 Del Skrevet 21. mars 2002 Nyyydelig kjole Pludre !!! Jeg har desverre ikke handlet på ebay, så jeg kan ikke hjelpe deg der, men har ikke Vinterfru eller Tusenfryd handlet kjolen sin der...?? Det kan være jeg husker feil.... _________________ Tyren 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tyren den 2002-03-21 12:24 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 2. april 2002 Forfatter #17 Del Skrevet 2. april 2002 Måtte hente den opp igjen !! Nå har jeg henta kjolen og den er akkurat så fin som jeg trodde !! Og den passa også 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniN Skrevet 2. april 2002 #18 Del Skrevet 2. april 2002 ÅÅHHH SÅ MORRO!!! Prøvd den mange ganger i dag? Var den enda finere i virkeligheten? Heldiggris.. er en stund til jeg får min kjole.. Snakkes i kveld da!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 2. april 2002 #19 Del Skrevet 2. april 2002 Kjempeflott kjole! Men armene var ikke helt etter min smak.....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå