AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Barnet mitt skal begynne i barnehage og jeg driver å merker alle klærne med navn. En del bodyer og gensere har ikke vaskelapp i nakken, bare trykt logo og størrelse rett på stoffet. Vaskelappen er stort sett på sømmen nede i siden. Så jeg lurte på hvordan dere klistrer på navnelapper på slike plagg? Holder de seg på om man klistrer rett på stoffet i nakken? Kan jo klistre på vaskelappen men tenkte da kanskje at de ansatte ikke tror at tøyet er merket med navn og bare legger det i gjenglemtkassen. Anonymkode: 10607...046
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #2 Skrevet 12. august 2020 Jeg klistrer alltid i nakken, uansett. Anonymkode: b0f6d...488 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #3 Skrevet 12. august 2020 Det sitter ikke like godt om man klistrer det rett på stoffet. Jeg bruker å gjøre det, også tar jeg en runde med jevne mellomrom og setter på ny lapp om det mangler. Av og til setter jeg på en lapp på vaskelappen også, evt skriver med tusj. Og ja, de ansatte kan være sløve med å sjekke etter navn på vaskelappen som sitter inni plagget Ellers er det å være på de med en gang du ser noe mangler, da er det lettere å finne igjen. Og gjenglemtkassen kan du jo gå igjennom selv også med jevne mellomrom. Anonymkode: 1885b...332
Gjest Albbas Skrevet 12. august 2020 #4 Skrevet 12. august 2020 Setter det bare på vaskelappen jeg, uavhengig av dens plassering. Fått skryt flere ganger for at vi er så flinke til å merke. 😅
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #5 Skrevet 12. august 2020 Jeg jobber i barnehage og sjekker alltid vaskelappen om det ikke er merket i nakken. Men du kan jo feste en lapp i nakken uansett. Anonymkode: d3f4a...9f6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #6 Skrevet 12. august 2020 Vaskelapp eller initialer med tekstilpenn. Her mistet/blandet vi alle ullsokkene første halvår av barnehagen, fordi barna tok de av hele tiden, så jeg kjøpte pennen for å markere sokker, men funker veldig fint på andre klær også. Anonymkode: 3ec62...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå