AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 På nettet er det en del klipp fra sydligere strender hvor «vanlige» damer viser seg frem i all sin nakne skjønnhet, og en gruppe menn står rundt og nyter synet mens de runker. Er dette hemmelige fantasier hos flere damer, eller dette kun et utenlandsk fenomen blant mer frigjorte folkegrupper? Å kunne runke til en vakker naken dame som nyter det, ville vært mange mens drøm Anonymkode: 3ead4...548
Bamseklemmer Skrevet 12. august 2020 #2 Skrevet 12. august 2020 I den ringen kommer jeg aldri til å stå... hvordan i himmelens navn skulle jeg tenne på å stå i en ring med menn rundt ei dame, og atpåtil ronke og sprute på henne? 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #3 Skrevet 12. august 2020 3 minutter siden, Bamseklemmer skrev: I den ringen kommer jeg aldri til å stå... hvordan i himmelens navn skulle jeg tenne på å stå i en ring med menn rundt ei dame, og atpåtil ronke og sprute på henne? Nå var det vel ikke ringen med menn som var poenget, men mer; - er det damer som har slike skjulte lyster (skapekshibisjonister) - å runke til en «tilfeldig» dame til felles nytelse for begge uten videre forpliktelser for noen Jeg hadde uten tvil klart meg godt uten mannlige runkekolleger. Det var bare en beskrivelse av diverse internettklipp TS Anonymkode: 3ead4...548
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #4 Skrevet 12. august 2020 Neitakk! Skal jeg først omgi meg med kåte menn, så får de vær så god se til å gi meg det JEG vil ha. Anonymkode: 0092a...868 2
Bamseklemmer Skrevet 12. august 2020 #5 Skrevet 12. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde uten tvil klart meg godt uten mannlige runkekolleger. Det var bare en beskrivelse av diverse internettklipp Haha, neida, jeg så for meg Cap d'Agde i Frankrike... Jeg har sperrer for menn etter en traumatisk opplevelse så det har jeg ikke klart...
SlemUlv Skrevet 13. august 2020 #6 Skrevet 13. august 2020 Noen gjør, jeg vil tippe de fleste gjør ikke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå