Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2005 #1 Skrevet 16. juli 2005 Jeg satt i bilen med min søster her om dagen og snakket om løst og fast, da jeg plutselig fikk det for meg at venninnen hennes skulle flytte. Venninnen har bodd i en by i vest, men kommer egentlig fra østlandet. Denne venninnen til søsteren min kan ikke egentlig kalles venninne heller. Og jeg har ikke sett henne på åresvis og har absolutt ingenting med henne å gjøre. Jeg vet bare hvem hun er. Altså. Satt i bilen, spurte min søster om når denne venninnen kom flyttende tilbake? - Tilbake?, sa hun. Jeg har ikke hørt at hun skal flytte... Også skjønte vi ingenting. Jeg skjønte ikke hvor jeg hadde fra, og ikke hun heller. Så dro vi hver til vårt, min søster ringte venninnen sin - og guess what? Hun skulle flytte tilbake denne helga her. Og det hadde blitt bestemt på mandag eller noe fordi hun hadde blitt kasta ut at typen sin. Søs ringte og ropte: Hva er det med deg???!!! Er du SYNSK du er eller??? Ikke veit jeg... Ingen kan ha sagt det til meg, jeg har aldri ført en samtale med personen, jeg har ikke noe med henne å gjøre i det hele tatt.
Superlammet Skrevet 18. juli 2005 #3 Skrevet 18. juli 2005 Har det skjedd noe lignende med deg tidligere? Ting og tang som er normalt for deg, men som du strengt tatt ikke helt klarer å forklare?
Gjest TomKrus Skrevet 18. juli 2005 #4 Skrevet 18. juli 2005 Det bør vel ha inntruffet litt oftere for at du skal kunne bli kalt en synsk. Samtidig bør du ha en oversikt over de gangene du trodde du opplevde en tilsvarende visjon, men som viste seg å være feil. Disse har vi dessverre en tendens til å glemme lett da de er lite ekstraordinære. Men en snål historie, det var det.
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2005 #5 Skrevet 22. juli 2005 Hihi. Synsk er vel kanskje å ta litt hardt i. Var mer som en spøk at jeg skrev synsk, da. Har skjedd mange sånne tilfeller, bare så det er sagt. Min jordnære venninne sier hun ikke vet om noen som har så god intuisjon som meg. Sikkert mange som har det som meg. Kan gå inn i et hus, og bare vite hvor alt er. Hvor do er, kjøkken, boder osv. Kan også vite hva som er i kjøkkenskapene uten å ha vært der eller kjenne til personen. Jaja.. jeg er nok ikke synsk, men synes historien var litt snodig likevel. Hadde jeg vært synsk ville jeg nok visst det nå uansett. Men god intuisjon, det har jeg!
Superlammet Skrevet 22. juli 2005 #6 Skrevet 22. juli 2005 Hope, jeg kjenner til det.. Og ja, det er noe man kan lære å kontrollere til en viss grad..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå