Gå til innhold

Kvinner: Hvem er du i senga?

Til kvinner: Hvem er du i senga?  

51 stemmer

1. 1. Hvilket alternativ beskriver deg best når du har sex?

• Strandet hval
      5
    • Sjenert, men utprøvende
      16
    • Nyteren
      21
    • Umettelig sirkusartist
      7
    • Stille og elsk
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd. Hvilken beskrivelse passer best for deg når du har sex? Er du en strandet hval eller en umettelig sirkusartist? Eller noe helt annet? 

Anonymkode: df5a6...ef9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne ble postet før alle alternativene var på plass 😅 Skriv din egen i kommentarfeltet 👍

Anonymkode: df5a6...ef9

Skrevet

Det kommer faktisk helt an på hvem jeg har sex med og hvordan kjemien mellom oss er 

• Liker 5
Skrevet

Mannen får velge mellom to utgaver av meg, ut fra han liker. Er han dominant, er jeg nyteren. Liker han en dominant kvinne, får han umettelig sirkusartist. Det beste er når han liker begge deler og jeg kan skifte mellom de to rollene. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg beskriver meg som nyteren.

Partneren min beskriver meg som strandet hval.

Neida, men det er jo åpenbart at det er det samme...

Anonymkode: 3fe77...e4c

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg beskriver meg som nyteren.

Partneren min beskriver meg som strandet hval.

Neida, men det er jo åpenbart at det er det samme...

Det er jo ikke det. Som nyteren for en dominerende mann er man jo aktivt med, man gjør den jobben man får «lov» til, og man ber pent om å få lov til å gjøre det man har lyst til, selv om man ikke faktisk gjennomfører det før tillatelsen kommer. Jeg tenker at strandet hval ligger der nokså passiv uten å gi mye respons? 

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Hippogriff skrev:

Det er jo ikke det.

Jo.

Gjest Alterego666
Skrevet
12 timer siden, Hippogriff skrev:

Mannen får velge mellom to utgaver av meg, ut fra han liker. Er han dominant, er jeg nyteren. Liker han en dominant kvinne, får han umettelig sirkusartist. Det beste er når han liker begge deler og jeg kan skifte mellom de to rollene. 

Det beste fra to verdener. Min favoritt!

Skrevet
15 timer siden, Hippogriff skrev:

Samme her :)

Anonymkode: a45c3...4b8

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her :)

Dere har jo helt misforstått hva dominans og submission er!

Dominans er ikke å være sirkusartist. Og man kan like gjerne nyte å dominere som å underkaste seg. 

Tråden ramser opp helt random begreper som ble nevnt i en tråd hvor folk i utgangspunktet vet lite om sex. 

Skrevet

Hvis jeg skal nyte ligger jeg selvfølgelig stille og kjenner etter. Jeg får ingen nytelse av å gjøre noe på han, det er det han som får

Anonymkode: b7bbf...645

Skrevet

Kommer an på hvem jeg har sex med. Er jeg veldig kåt på fyren, så blir jeg en pleaser, mest opptatt av å gi nytelse. Er jeg med en som jeg ikke er så tiltrukket av, blir jeg vel mest opptatt av å nyte selv 

Anonymkode: 0dfa1...3f8

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg skal nyte ligger jeg selvfølgelig stille og kjenner etter. Jeg får ingen nytelse av å gjøre noe på han, det er det han som får

Akkurat! Sånn tror jeg mange tolker det. Det er derfor jeg mener det å nyte, slik det er beskrevet i denne tråden, er det andre kaller strandet hval.

Vi er mange som nyter alle former for sex, ikke bare den ekstremt passive.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på hvem jeg har sex med. Er jeg veldig kåt på fyren, så blir jeg en pleaser, mest opptatt av å gi nytelse. Er jeg med en som jeg ikke er så tiltrukket av, blir jeg vel mest opptatt av å nyte selv 

Anonymkode: 0dfa1...3f8

Men får du aldri nytelse av å gi nytelse? Gjør du det kun fordi han liker det, mens du selv er helt upåvirket?

Det folk beskriver her, er sånn enten/eller-sex. Enten nyter han/hun det, eller så nyter jeg det.

Er det virkelig ingen som nyter det å binde, piske, slikke, suge, knulle, osv, den andre parten? Som blir kåt av å gjøre det?

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke vitsen om man ikke tenner på å gi eller dominere 

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig ingen som nyter det å binde, piske, slikke, suge, knulle, osv, den andre parten? Som blir kåt av å gjøre det?

Selvfølgelig.

Hadde ikke gjort noe av dette med typen om det ikke gjorde også meg kåt 😍

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere har jo helt misforstått hva dominans og submission er!

Dominans er ikke å være sirkusartist. Og man kan like gjerne nyte å dominere som å underkaste seg. 

Tråden ramser opp helt random begreper som ble nevnt i en tråd hvor folk i utgangspunktet vet lite om sex. 

En mann kan da være dominerende i senga selv om han ikke faller inn i kategoriene dominans og submisson. De fleste skjønner hva det innebærer. 

Skrevet
5 minutter siden, Hippogriff skrev:

En mann kan da være dominerende i senga selv om han ikke faller inn i kategoriene dominans og submisson. De fleste skjønner hva det innebærer. 

De fleste av deres «type» ja. 

Ikke av oss som virkelig interesserer oss for det. 

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste av deres «type» ja. 

Ikke av oss som virkelig interesserer oss for det. 

Da kan jo ekspertene ha sin egen tråd, der dere skriver klart i HI at vi som ikke skjønner oss på ordentlig sex, ikke er velkomne til å delta 😉

Neida, men jeg tror på å legge godviljen til når man skal tolke hverandre. Og her skjønte du nok godt hva som ble sagt. 

Skrevet
4 minutter siden, Hippogriff skrev:

Da kan jo ekspertene ha sin egen tråd, der dere skriver klart i HI at vi som ikke skjønner oss på ordentlig sex, ikke er velkomne til å delta 😉

Neida, men jeg tror på å legge godviljen til når man skal tolke hverandre. Og her skjønte du nok godt hva som ble sagt. 

Nei, det gjorde jeg faktisk ikke. Forstår ikke hvorfor man skal bruke ord som dominere og underkaste, hvis man ikke mener det de ordene betyr. Hvis man mener noe annet, hva med å bruke andre ord?

Jeg mistenker at det høres mye mer yndig ut å si at man nyter, eller er submissiv, fremfor å si det som det er; at man foretrekker å være helt helt passiv (strandet hval). 

Trodde forøvrig tråden var opprettet for å utvide horisonten, etter kritikk av damer som er kjedelig i senga, i en annen tråd. Da burde man kanskje heller være glad for å få nye innblikk, i stedet for å lage evfemismer for latskap?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...