Gjest Rainbow Skrevet 16. juli 2005 #1 Skrevet 16. juli 2005 Dere bruder som skriver sang til Brudgommen; hvilken melodi bruker dere????
lene24 Skrevet 17. juli 2005 #3 Skrevet 17. juli 2005 har brukt lykkeliten.... den var enkel å skrive til:)
linky Skrevet 17. juli 2005 #4 Skrevet 17. juli 2005 Jeg fikk profesjonell hjelp til å skrive sangen til min kjære, og den ble utrolig bra. brukte melodien bamses fødselsdag. en melodi som de fleste kan.
snart gift Skrevet 17. juli 2005 #5 Skrevet 17. juli 2005 Eg brukte og "Bamsens fødselsdag" som melodi. Den var grei å skrive til og eg er ingen dikter.... men er bra fornøyd med resultatet. Denne sida var grei da ein kan høyre på melodiane... http://nettforlaget.net/ref/janpedersen/ Lykke til!
Lassie Skrevet 17. juli 2005 #6 Skrevet 17. juli 2005 Jeg har ikke skrevet sang til min kjære, og vet ikke om jeg skal gjøre det heller. Men jeg skrev sang til min søsters bryllup for noen år siden og da skrev jeg på melodien til Lykkeliten. Den er fin å dikte på!
tommeline Skrevet 17. juli 2005 #7 Skrevet 17. juli 2005 Jeg tror jeg ender opp med å skrive på Puddefjordsvisen (sannsynligvis kun kjent for bergensere). Sangene til Torbjørn Egner er et tips, disse er kjent av de fleste og grei å skrive til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå