Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Selv om det er noen dager til skolestart er jeg veldig nervøs og stressa. Jeg får vondt i magen om natta når jeg skal sove pga jeg tenker på det. Jeg vet ikke hvordan det kommer til å gå og hva slags ting jeg kommer til å trenge første skoleuke. Jeg vet heller ikke om jeg kommer til å skaffe meg nye venner😐. Bare tanken på dette gjør meg superstressa og gjør at jeg får vondt i magen.. jeg vet at det kommer til å gå bra og at jeg burde tenke positivt, men jeg blir såååå stressa!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Hei004 skrev:

Hei

Selv om det er noen dager til skolestart er jeg veldig nervøs og stressa. Jeg får vondt i magen om natta når jeg skal sove pga jeg tenker på det. Jeg vet ikke hvordan det kommer til å gå og hva slags ting jeg kommer til å trenge første skoleuke. Jeg vet heller ikke om jeg kommer til å skaffe meg nye venner😐. Bare tanken på dette gjør meg superstressa og gjør at jeg får vondt i magen.. jeg vet at det kommer til å gå bra og at jeg burde tenke positivt, men jeg blir såååå stressa!!!

Hvorfor blir du så stressa? Det er ikke vits å stresse seg over om hvorvidt man får venner eller ikke. Det ordner seg, heller ikke noe å være nervøs for. Har du andre problemer? Fordi tror ikke det er normalt at du skal få så vondt i magen av å tenke på det. 

Klem Daniel K. 

Anonymkode: 53730...cb2

• Liker 1
Skrevet

Det er helt normalt med sommerfugler i magen før skolestart. Det kommer til å gå så fint :) 

Anonymkode: 56f78...d87

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir du så stressa? Det er ikke vits å stresse seg over om hvorvidt man får venner eller ikke. Det ordner seg, heller ikke noe å være nervøs for. Har du andre problemer? Fordi tror ikke det er normalt at du skal få så vondt i magen av å tenke på det. 

Klem Daniel K. 

Jeg har noen andre problemer også som jeg har nevnt i tidligere innlegg😐

Skrevet
3 minutter siden, Hei004 skrev:

Hei

Kan også forklare hvordan min første skoledag var. Jeg våkna, tok bussen med andre som også skulle gå samme VGs som meg. Vi måtte opp på kantina og der var det flere hundre elever. Det som skjer først er at dere blir delt utifra hvilken linje dere valgte. Etter de er ferdig med å dele inn, så blir du med den linjen du valgte. Deretter deler dere inn i klasser. Læreren roper dere opp, også etter du blir ropt opp så følger du læreren din. Dere går til klassen, også har dere sikkert sånne navneleker og sånt. Dere blir bittelitt kjent med hverandre, får diverse informasjon og ark. Den første uken chiller dere egt maks😊

Klem Kozal, D

Skrevet
1 minutt siden, Hei004 skrev:

Jeg har noen andre problemer også som jeg har nevnt i tidligere innlegg😐

Åja visste ikke😔 Utifra det jeg leste så ble du mobbet av gamle klassekamerater?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åja visste ikke😔 Utifra det jeg leste så ble du mobbet av gamle klassekamerater?

Neinei ble ikke mobbet, men jeg vet ikke om de er vennene mine eller ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...