AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #21 Del Skrevet 13. august 2020 Min mor var 1.75 og min far var 1.92. Jeg endte opp med 1.68 😆 Man arver dette mer fra besteforeldre enn fra foreldre. Anonymkode: 48922...dbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utelukke Skrevet 13. august 2020 #22 Del Skrevet 13. august 2020 4 timer siden, Dævendøtte skrev: Hvor får det det fra? Min bonussønn på 14 er høyere enn faren sin. Men en mor som er 160 cm. Jeg tar det fra statistiske utregninger. Men det finnes jo selvsagt unntak fra "normalen", det gjør det alltid. Om faren er 170, så blir sønnen høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 13. august 2020 #23 Del Skrevet 13. august 2020 21 minutter siden, Utelukke skrev: Jeg tar det fra statistiske utregninger. Men det finnes jo selvsagt unntak fra "normalen", det gjør det alltid. Om faren er 170, så blir sønnen høyere. Det finnes alltid unntak, derfor er det dumt å skrive som du først gjorde: "Du blir ikke høyere enn faren din om moren din er lav. " Og nei, sønnen blir ikke nødvendigvis høyere om faren er 170 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 13. august 2020 #24 Del Skrevet 13. august 2020 På 12.8.2020 den 18.51, AnonymBruker skrev: Du er klar over at du også har genene til din mor ikke sant ? Om din mor ikke er så høy, så er det ikke så rart at du blir lavere enn din far. Anonymkode: 10242...e8e Jeg ble 1 cm høyere enn pappa, selv om mamma er veldig lav. Så tror kanskje fars gener spiller mest inn på høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå