AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Jeg er en kvinne på 35 år som nettopp er blitt singel etter ett forhold som har vart siden tenårene. Vi har ett barn og jeg ønsker meg sårt ett barn til. Er det mulighet for at det vil gå? Tiden begynner jo å løpe fra meg i forhold til å møte noen, bli kjent, planlegge barn osv.. Ønsker ikke å få barn alene, og egentlig heller ikke haste inn i ett forhold. Er det noen som har vært i samme situasjon og ønsker å fortelle litt om det? Anonymkode: a2873...6e0
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #2 Skrevet 12. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne på 35 år som nettopp er blitt singel etter ett forhold som har vart siden tenårene. Vi har ett barn og jeg ønsker meg sårt ett barn til. Er det mulighet for at det vil gå? Tiden begynner jo å løpe fra meg i forhold til å møte noen, bli kjent, planlegge barn osv.. Ønsker ikke å få barn alene, og egentlig heller ikke haste inn i ett forhold. Er det noen som har vært i samme situasjon og ønsker å fortelle litt om det? Anonymkode: a2873...6e0 Det er mulig å gjøre det alene om ikke annet. Jeg vurderer sæddonor om jeg fortsatt er singel når jeg fyller 35-36 år. Jeg er 30 år og har 1 barn Anonymkode: ec72f...575
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #3 Skrevet 12. august 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne på 35 år som nettopp er blitt singel etter ett forhold som har vart siden tenårene. Vi har ett barn og jeg ønsker meg sårt ett barn til. Er det mulighet for at det vil gå? Tiden begynner jo å løpe fra meg i forhold til å møte noen, bli kjent, planlegge barn osv.. Ønsker ikke å få barn alene, og egentlig heller ikke haste inn i ett forhold. Er det noen som har vært i samme situasjon og ønsker å fortelle litt om det? Anonymkode: a2873...6e0 Jeg er i samme situasjon, og vil heller ikke få barn alene. Så har vel egentlig innsett at det er liten sjanse, siden heg har vært singel i noen år. Anonymkode: e73d4...44c
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #4 Skrevet 12. august 2020 Det kan jo ingen her svare på. Så klart er det mulig at du møter en bra og egnet fyr i morgen på Kiwi for den del, men hvem vet. For alt du/vi vet, kan du ha vært infertil i 5 år allerede. Du får date aktivt og håpe på litt flaks. Lykke til. Anonymkode: b6e4a...637 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #5 Skrevet 12. august 2020 Jeg møtte min samboer for 3 år siden, og vi venter vårt første barn nå om litt. Jeg er snart 38, og det var null problem å bli gravid (tror det nesten gikk på første forsøk). Når vi møttes var jeg 34 år, og hadde akkurat blitt singel (mye kortere forhold enn det du har vært i, og ingen barn). Så jeg vil si det kan gå Anonymkode: 768f5...8ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå