AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Vi er to voksne og et barn som reiser. Kan jeg lage en kolli for 3 personer? Eller må det være 3 kollier? Anonymkode: ed5cf...7ea
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #2 Skrevet 12. august 2020 Det kommer jo helt an på hvilke billetter du bestiller Vi har reist 2 voksne og ett barn der en voksen har bestilt uten bagasje og en med. Anonymkode: 866e0...bb2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #3 Skrevet 12. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi er to voksne og et barn som reiser. Kan jeg lage en kolli for 3 personer? Eller må det være 3 kollier? Anonymkode: ed5cf...7ea Veldig enkelt å gå inn på Norwegian sine sider og få svar på alt du lurer på (men selvfølgelig kan du f.eks. sjekke inn 1 koffert selv om tre personer reiser. Det er jo ikke påbudt å ha med bagasje 😁) Anonymkode: b8903...793
reiseglad Skrevet 12. august 2020 #4 Skrevet 12. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi er to voksne og et barn som reiser. Kan jeg lage en kolli for 3 personer? Eller må det være 3 kollier? Anonymkode: ed5cf...7ea Det kommer an på hvilke billetter du har bestilt. Med eller uten bagasje og setevalg? Om du har bestilt tre, kan du ha med tre, to eller en som hver veier inntil 20 kg.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #5 Skrevet 12. august 2020 https://www.norwegian.no/reiseinformasjon/bagasje/ Anonymkode: 6d6cc...0bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå