AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Del Skrevet 12. august 2020 Du som vurderer å reise, gjør det noe forskjell at land nå blir gule kontra grønne? Anonymkode: f43b8...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #2 Del Skrevet 12. august 2020 Ja Anonymkode: 15e1a...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #3 Del Skrevet 12. august 2020 Nei, det er akkurat det samme. Jeg trenger jo ikke i karantene når jeg kommer hjem og vi ble oppfordret til å ikke reise da landet var grønt også. Siden det er lov reiser jeg. Anonymkode: ae9a1...3c4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loff77 Skrevet 12. august 2020 #4 Del Skrevet 12. august 2020 Absolutt ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #5 Del Skrevet 12. august 2020 Jeg har dårlig råd. Hvis jeg må betale høye og stigende norske matpriser samtidig som jeg blir permittert pga. en ny nedstengning, kommer ikke privatøkonomien til å gå rundt. Jeg anser det derfor som en nødvendig reise å dra til Charlottenberg i morgen eller fredag for å fylle opp fryseren med nok kjøtt til en mulig ny lockdownperiode. Anonymkode: 7e68d...487 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #6 Del Skrevet 12. august 2020 Nei, for det er fortsatt smittetallene som avgjør om et land er karantenepliktig eller ikke. Grønt eller gult, jeg ville uansett sjekket utviklingene i landet nøye de siste dagene før avreise om det er risiko for snarlig stengning. Det som derimot kan komme til å avgjøre om jeg reiser noe sted er at man må i karantene med nærkontakter selv om de ikke er i husstanden. Antar det også gjelder om man havner ved siden av noen på flyet som tester positivt de kommende dagene. Reiser jeg utenlands er jeg forberedt på karantene ved hjemreise uansett, men karantene i landet man reiser til er ikke like lett å håndtere. Anonymkode: cb6d5...3f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #7 Del Skrevet 12. august 2020 Nei, jeg hadde ikke tenkt å reise da det var grønt og har ikke tenkt det nå heller. Men jeg skulle ønske de bare frarådet alle unødvendige reiser utenlands uten unntak. Jeg har en reise i høstferien som ble bestilt i januar, og vil gjerne ha tilbake pengene... Anonymkode: a7d26...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 12. august 2020 #8 Del Skrevet 12. august 2020 For meg har det ikke noe å si om fargen er grønn, gul, lilla eller rød. Utenlandskreise uten karantene er klarsignal i mitt hode. Har reist allerede, og hadde det ikke vært for at jeg starter å jobbe imorgen ville jeg tatt en tur til:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 14. august 2020 #9 Del Skrevet 14. august 2020 På grunn av måten dette settes bryr jeg meg ikke i det hele tatt. Det er så teit når 20 siste 14 dager =gul, 20.01 = rødt. Henger jo ikke på greip. Sverige er regioner, men Spania ikke.. Ren skjær diskriminering... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iceman Skrevet 14. august 2020 #10 Del Skrevet 14. august 2020 Idioti. Alt bør markeres som "svarte land" med kontrollert karantene når man kommer tilbake og krav om 2 negative tester før man slipper ut av karantene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg