Gå til innhold

Siste frist for å handle på Systembolaget...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...i Charlottenberg blir fredag klokken 20 skal man rekke hjem før det blir karanteneplikt!!

6827dbe7-07ed-4967-85d7-a81aca660786.thumb.jpeg.e5a2df6875ef31f9d819bca5ce5378a5.jpeg

Anonymkode: ad16e...8cb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tragisk å tenke på, at det finnes folk som faktisk har dette som første prioritet nå...

• Liker 8
Skrevet

Hvis noen benytter seg av å handle i Sverige før fredag, og i tillegg står fram i avisa med det, da har vi nådd en ny høyde av idioter uten skamvett her til lands.  

• Liker 3
Skrevet
28 minutter siden, Marigrete said:

Hvis noen benytter seg av å handle i Sverige før fredag, og i tillegg står fram i avisa med det, da har vi nådd en ny høyde av idioter uten skamvett her til lands.  

Noe tilsvarende skjedde i juli  ...

Anonymkode: ae47d...222

Skrevet

Før kl 20, mener du vel. De låser døra kl 20.

Anonymkode: d31af...96c

• Liker 1
Skrevet

Puh. Jeg rakk å gjøre unna handelen i Charlottenberg i dag. Nå har jeg tobakk, sprit og kjøtt til minst et halvt år fremover. Ble heldigvis ikke sjekket på grensa. 😄👍

Anonymkode: f3d14...1a1

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg kjenner en som oppga prisforskjellene mellom norsk og svensk alkohol, han handler mye av det i Sverige. Og det skjønner jeg godt, det er jo halve prisen! 

Men tilmed han lar være å dra over grensa nå. Det syns jeg er bra altså. En kan godt si at det skulle bare mangle, men syns de fortjener 👍likevel. Tror han har blitt redd faktisk, for etter reise til utlandet tidligere i sommer, har landet de var i mye smitte og er blitt rødt. Godt når folk tenker to ganger. Bedre sent enn aldri.

Endret av SoWhat?
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noe tilsvarende skjedde i juli  ...

Anonymkode: ae47d...222

Ja jeg vet😳 Og nå har smittesituasjonen tilspisset seg og mediadekningen likedan, så den som isåfall står fram i media nå er kronidioten over alle idioter😝

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nå har jeg tobakk, sprit og kjøtt til minst et halvt år fremover.

Ti dagers karantene er sikkert nok 😉

Endret av blasfeminist
Skrevet

Blir du med, Loff77?

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir du med, Loff77?

Desverre så handler jeg ikke i Sverige, men jeg burde kanskje gjort et unntak?😀

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg drar heller til Danmark mye bedre en Sverige.

• Opprett ny...