Gå til innhold

Tror dere det blir hjemmeeksamen dette semesteret også? Fikk melding fra NTNU om at det kunne skje

Tror dere det blir hjemmeeksamen dette semesteret også?  

24 stemmer

1. 1. Tror dere det blir hjemmeeksamen dette semesteret også?

• Ja
      21
    • Nei
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nettopp beskjed fra NTNU om at dette kunne skje. Fadderukene tar av nå, folk skriker og hoier i gatene som om vi var i en normalsituasjon. I tillegg holder ikke folk en-metersregelen eller andre ting. 

Så tror dere det blir nedstengning av universiteter igjen og hjemmeeksamen?

Anonymkode: f1c9c...210

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si. Vi har fått beskjed om å planlegge for skoleeksamen, siden avstandsreglene uansett overholdes i en eksamenssituasjon. Men hvem vet. 🤷🏻‍♀️ Jeg tror det skal endel til før universiteter blir stengt helt ned, men vi får vente og se...

Anonymkode: 49da7...91c

Skrevet

Jeg håper det 🤞🏻 
Eksamen er midt i influensasesongen, og jeg ser ikke for meg at det er forsvarlig å sitte inne i et lokale sammen. Jeg tror også det vil bli vanskelig å tilrettelegge for studenter som er i karantene eller i risikosonen.  

Anonymkode: 8eea5...1ff

• Liker 1
Skrevet

Tipper det blir en blanding. Skoleeksamener så langt det lar seg gjøre, men jeg ser ikke for meg at ALLE eksamenene blir skoleeksamener. Tipper noen blir hjemmeeksamener i år og.

Anonymkode: 794e4...9a7

Skrevet

Jeg håper også det! Har folk jeg må ta særskilt hensyn til.

Anonymkode: 20e5f...e35

Skrevet

Ja, det tror jeg. Og jeg håper det. 

Anonymkode: d7e63...6ae

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det tror jeg. Og jeg håper det. 

Anonymkode: d7e63...6ae

Hvorfor håper du det?

Anonymkode: f1c9c...210

Skrevet

jeg håper det fordi jeg må reise 14 timer t/r for å ta eksamen, ligge en natt på hotell. og har lite lyst å sitte på buss og tog, generelt være i folkemengder. er i risikogruppen så krysser fingrer for hjemmeeksamen🤞

Anonymkode: b7b60...0bc

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg håper det fordi jeg må reise 14 timer t/r for å ta eksamen, ligge en natt på hotell. og har lite lyst å sitte på buss og tog, generelt være i folkemengder. er i risikogruppen så krysser fingrer for hjemmeeksamen🤞

Ja, samme her. Må ta to busser, fly og t-bane, overnatte på hotell, OG jeg går glipp av bursdagen til datteren min. Så jeg krysser alt jeg har for hjemmeeksamen.

Jeg sendte mail til fakultetet, og de sa at de rett og slett ikke ante hvordan semesteret ville utspille seg.

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, samme her. Må ta to busser, fly og t-bane, overnatte på hotell, OG jeg går glipp av bursdagen til datteren min. Så jeg krysser alt jeg har for hjemmeeksamen.

Jeg sendte mail til fakultetet, og de sa at de rett og slett ikke ante hvordan semesteret ville utspille seg.

samme her; det står skoleeksamen på emnet, men at det kan bli forandringer. håper det🌸kommer til å spare ca 5000 kr i reise, hotell og eksamensavgift i så fall☺️

Skrevet

På studiet mitt har vi allerede en del hjemmeeksamener så dette har ikke så mye å si for meg, men vi har fått beskjed på om at det ikke blir forelesninger fram til jul, ergo skal vi ikke oppholde oss på campus, men hvordan det blir med praksis er usikkert. 

Anonymkode: 12879...cb4

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å si. Vi har fått beskjed om å planlegge for skoleeksamen, siden avstandsreglene uansett overholdes i en eksamenssituasjon. Men hvem vet. 🤷🏻‍♀️ Jeg tror det skal endel til før universiteter blir stengt helt ned, men vi får vente og se...

Anonymkode: 49da7...91c

En del til? Det er enklest å stenge universiteter. Tror det er veldig mange studenter som må belage seg på nettstudier. Jeg har også fått beskjed om at det blir nettstudier fram til jul og jeg studerer på NTNU. Har venner som studerer ved de andre store universitetene og mange av disse har også fått beskjed om at det blir nettstudier framover. 

Men det skal en del til for at barne- og ungdomsskolene blir stengt. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En del til? Det er enklest å stenge universiteter. Tror det er veldig mange studenter som må belage seg på nettstudier. Jeg har også fått beskjed om at det blir nettstudier fram til jul og jeg studerer på NTNU. Har venner som studerer ved de andre store universitetene og mange av disse har også fått beskjed om at det blir nettstudier framover. 

Men det skal en del til for at barne- og ungdomsskolene blir stengt. 

Men det er vel lagt opp for digitale forelesninger i de fleste fag ved de fleste universiteter? Det er vel bare eksamen som er usikkert. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er vel lagt opp for digitale forelesninger i de fleste fag ved de fleste universiteter? Det er vel bare eksamen som er usikkert. 

Og praksis. Jeg går et profesjonsstudium med mye praksis og vi har ikke fått noe info fra universitetet angående praksis. Jeg vet bare at jeg ikke skal på campus dette semesteret. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...