Arx Skrevet 21. august 2020 #21 Skrevet 21. august 2020 På 13.8.2020 den 14.58, heimebane skrev: Men spiser de bare vom, eller blander du? Må jo bli ekstremt kostbart med bare vom, og jeg har begrenset med fryserplass så kan ikke kjøpe i store kvanta heller. Vom og hundemat er ikke spesielt dyrt, se på kg pris i forhold til annet for. Man må riktignok gi mere voh da det inneholder mye vann kontra tørrfôr. Jeg mener at den ideelle hundematen er mat med hva hunden er laget for å spise, nemlig animalske produkter - kjøtt, brusk, innmat, bein osv. Selv forer jeg egenkomponert rått eller vom og hundemat. Etter rått vil jeg si at Norwegian polar er nest best da det har lite karbo og er mindre bearbeidet enn tørrfôr.
Kokosmakron Skrevet 21. august 2020 #22 Skrevet 21. august 2020 Vom&hundemat og supplerer med canagan scottish salmon. Synes det er greit at magen til hunden er vant med tørrfor, da det ikke alltid lar seg gjøre å fore med v&h - f.eks når vi er på teltturer og sånt.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #23 Skrevet 21. august 2020 Min pomeranianblanding elsker royal canin exigent! Anonymkode: 54a47...abf
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #24 Skrevet 21. august 2020 Vom i kjøttbolle form. Tar ut på kveldingen som tiner over natten i kjøleskapet. Anonymkode: 03657...78f
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #25 Skrevet 21. august 2020 Hills 🙌🏻 Både til hund og katt. Anonymkode: 9b931...3ce
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #26 Skrevet 21. august 2020 Bruker Acana. Litt kresen hund (merkelig for han er labrador). Vil ikke ha Vom en gang.. men Acana med lakseolje på går ned på høykant😍. Prøvd andre ulike merker, men han har flasset/blitt veldig tynn.. så for oss passer Acana best. Er mye fett i den typen vi kjøper, er den typen for aktive hunder. Han er en veldig aktiv jaktlabrador Anonymkode: e3e64...d1f
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #27 Skrevet 22. august 2020 PureNatural uten korn. Veødig fornøyd. Hunden liker alle smakene og en periode brukte vi light-foret også. Merker magen holder seg bedre og ser også at avføringen ser sunnere ut. Her er vi ikke helt fanatisk så hunden får gjerne litt rester. Rent kjøtt, en pølsebit, fisk, en skalk osv. Synes derfor det er greit uten korn, for da er det bare mindre mengder innimellom vi gir. Anonymkode: 16f44...903 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå