AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Rakk en dag på jobb etter ferie. Ble dårlig i formen på kvelden og våknet på natta med ondt i halsen, tung i hodet og badet i svette. Har en jobb jeg absolutt ikke bør Bringe smitte til. Ble anbefalt å teste og testet. I dag er formen bedre. Litt svie i halsen, litt småsnørrete og ok form. Utenom koronatid ville jeg gått på jobb. Men ikke nå. Dessuten er jeg i karantene til prøvesvaret kommer. Jeg kjeder meg og skulle mye heller vært på jobb. Det er svært ugunstig at jeg er borte og jeg har dårlig samvittighet for det. I tillegg er det litt dårlig miljø på jobb, mye baksnakking og mye mistenkeliggjøring.Og en del folk mener tydelig at korona ikke er så farlig, vi kommer jo alle til å få det uansett. Så er jo nå redd jeg blir beskyldt for bare å ønske meg mer ferie, men det er det ikke. Er utrolig lei meg for å være i denne situasjonen. Greia er og at vi har hatt veldig begrensa omgang med andre og ikke vært ute å reist. Så sjansen for å være smitta er liten, men den er der. Og nå kom mannen min med en ganske sårende kommentar. Han kom ikke til å teste seg før han måtte, feks ikke før noen rundt ble smittet. Sa til han at han måtte jo om han ble forkjølt og fikk vondt i halsen. Jo selvfølgelig da og, men ikke sånn bare for å gjøre det for gøy liksom🙈. Testa ikke bare for gøy sa jeg til han og da svarte han ikke🙈. Akkurat som om jeg ikke hadde nok dårlig samvittighet og var nok lei meg fra før🙈 Han så jo selv at jeg satt under pleddet og fraus her om kvelden og at jeg bada i svette på morgenen (var til og med våt i håret). Måtte bare lette på frustrasjonen her🙈 Anonymkode: 8928a...d0b
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #2 Skrevet 12. august 2020 Skjønner det, det er urettferdig å komme med sånt. Man gjør jo bare som man blir anbefalt. Jeg er sår i halsen, vondt i hodet, hoster og føler meg syk, så skal testes i dag. Men etter to dager i senga kjeder jeg meg ihjel allerede nog jeg vet det er mye å gjøre på jobb, og ville gjerne trossa at jeg føler meg syk, droppa test og dratt på jobb i morgen 😕 men gjør jo ikke det og risikerer å smitte hele arbeidsplassen. Anonymkode: 4470e...316
Nerine_ Skrevet 12. august 2020 #4 Skrevet 12. august 2020 Hvordan klarte du egentlig å lage en sak ut av det der...? 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #5 Skrevet 12. august 2020 Du har jo vært nok rundt folk til å bli smitta av noe. Heier på deg, er ikke alltid lett å være hjemme fra jobb når man ikke føler seg kjempesyk. Og alltid bedre å teste en gang for mye. Anonymkode: e4997...d71
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #6 Skrevet 12. august 2020 Be mannen din shut up! Min mann tar også lett på korona og synes jeg er hysterisk. Anonymkode: ba7bf...116
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #7 Skrevet 12. august 2020 Du er litt vel nærtakende eller..? Kan også informere om at jeg har hatt korona, hadde lite symptomer, men badet i svette én natt. Har aldri noensinne svettet så fælt (pleier ikke det selv om jeg er syk). Anonymkode: fe36f...ee7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #8 Skrevet 12. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er litt vel nærtakende eller..? Kan også informere om at jeg har hatt korona, hadde lite symptomer, men badet i svette én natt. Har aldri noensinne svettet så fælt (pleier ikke det selv om jeg er syk). Anonymkode: fe36f...ee7 Har heller aldri opplevd så voldsom nattesvette. Helt sinnsykt🙈 det rant dråper av meg og sengetøyet var gjennomvått. Anonymkode: 8928a...d0b
Anbefalte innlegg