AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #41 Del Skrevet 16. august 2020 3 timer siden, LiseTV skrev: Mango har ingenting å gjøre i øl. Ifølge renhetsloven for øl, skaldet brygges av malt,humle og vann. DET er øl. Synd at renhetsloven ble uthulet. Øl skal smake øl ikke mango eller andre frukter. Da kan du kose deg med det, så kan Vi andre drikke det vi selv ønsker. Anonymkode: 884b9...42a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 16. august 2020 #42 Del Skrevet 16. august 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan du kose deg med det, så kan Vi andre drikke det vi selv ønsker. Anonymkode: 884b9...42a Bare kos dere med mango. Mango er en god frukt. Men mango har ingenting å, gjør i øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #43 Del Skrevet 16. august 2020 Oppskrytt og populær nok med de som også elsker Blue Nun og Three Monkeys 🙈- du vet...typisk norske ganer. Anonymkode: 36a4a...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heimebane Skrevet 16. august 2020 #44 Del Skrevet 16. august 2020 10 timer siden, LiseTV skrev: Mango har ingenting å gjøre i øl. Ifølge renhetsloven for øl, skaldet brygges av malt,humle og vann. DET er øl. Synd at renhetsloven ble uthulet. Øl skal smake øl ikke mango eller andre frukter. Gå og grin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heimebane Skrevet 16. august 2020 #45 Del Skrevet 16. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Oppskrytt og populær nok med de som også elsker Blue Nun og Three Monkeys 🙈- du vet...typisk norske ganer. Anonymkode: 36a4a...485 Nei, den mest typiske nordmannen i tråden her er deg: den som tenker at alle andre er idioter mens en selv er helt perfekt på alle områder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 19. august 2020 #46 Del Skrevet 19. august 2020 Smakte såpe, gikk rett i vasken. Masse øl som smaker såpe for meg, eneste jeg har funnet som smaker greit er Hansa Pilsner. Tror det er noe med humle som gir den fæle såpe-smaken. Luktet godt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #47 Del Skrevet 19. august 2020 13 minutter siden, MalloryK skrev: Smakte såpe, gikk rett i vasken. Masse øl som smaker såpe for meg, eneste jeg har funnet som smaker greit er Hansa Pilsner. Tror det er noe med humle som gir den fæle såpe-smaken. Luktet godt da Ølkjenner her ja 😂 Anonymkode: ab365...322 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chuck Skrevet 19. august 2020 #48 Del Skrevet 19. august 2020 På 16.8.2020 den 17.27, AnonymBruker skrev: Oppskrytt og populær nok med de som også elsker Blue Nun og Three Monkeys 🙈- du vet...typisk norske ganer. Anonymkode: 36a4a...485 Øh. Dette innlegget var muligens en tanke malplassert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thepig Skrevet 19. august 2020 #49 Del Skrevet 19. august 2020 Ikke spesielt god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 19. august 2020 #50 Del Skrevet 19. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ølkjenner her ja 😂 Anonymkode: ab365...322 Er såpesmak godt altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #51 Del Skrevet 19. august 2020 41 minutter siden, MalloryK skrev: Er såpesmak godt altså? "Masse øl som smaker såpe for meg" Enough said. Anonymkode: ab365...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå