AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Del Skrevet 12. august 2020 Står i avisene at de ikke klarer å produsere nok og at butikkene går fort tom. Har venner som hamstrer inn masse hvis de tilfeldigvis er innom en butikk som selger det selv om de ikke har tenkt å drikke øl med det første. Jeg har aldri smakt det. Er det så magisk godt som "alle" sier? Anonymkode: 37610...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #2 Del Skrevet 12. august 2020 Den er veldig god ja 😊 Anonymkode: 340f0...913 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #3 Del Skrevet 12. august 2020 Jeg synes den er god, men det betyr jo ikke at DU kommer til å like den.. Den er ikke "magisk god" for meg, men god og frisk, og en grei avveksling om sommeren. Og umulig å få tak i her jeg bor nå, har ikke funnet det mer enn én gang i sommer. Anonymkode: 568f0...f70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 12. august 2020 #4 Del Skrevet 12. august 2020 Den er veldig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 12. august 2020 #5 Del Skrevet 12. august 2020 Synes den er kjempegod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 12. august 2020 #6 Del Skrevet 12. august 2020 Jeg er ikke fan. 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #7 Del Skrevet 12. august 2020 Jeg liker den veldig godt. Anonymkode: 7cc43...0a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #8 Del Skrevet 12. august 2020 lukter nydelig, smaker IPA. Må si det var nedtur. Anonymkode: 5825a...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heimebane Skrevet 12. august 2020 #9 Del Skrevet 12. august 2020 Jeg synes den er en meget god sommerøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #10 Del Skrevet 12. august 2020 Jeg er ikke spesielt glad i klassisk øl-smak, men jeg liker corona, sol osv. Har den mye ølsmak, eller kan den passe fint til en som i utgangspunktet ikke er øl-elsker? Anonymkode: 74fd7...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #11 Del Skrevet 12. august 2020 Jeg synes den var veldig god på en varm sommerdag samboeren syntes den var oppskrytt🤷🏼♀️ Smaken er som baken. Anonymkode: 51aa6...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 12. august 2020 #12 Del Skrevet 12. august 2020 Nei. Helt sykt oppskrytt. En helt grei sommerøl, men ikke SÅ god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 12. august 2020 #13 Del Skrevet 12. august 2020 Jeg synes dette er den beste butikk-ølen (<= 4.7 %) produsert av de store norske bryggeriene (Hansa, Ringnes, Aas og Frydenlund), men den har ikke sjanse mot pol-øl (>4.7%) og øl fra mikrobryggeriene. Dette er min personlige mening som ølbrygger og selvutnevnt øl-ekspert. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 12. august 2020 #14 Del Skrevet 12. august 2020 Jeg er ikke særlig begeistret for den, men jeg er generelt ikke så glad i IPA -øl heller. Syns Forøvrig Frydenlund sin Juicy IPA var bedre enn Hansa Mango IPA, syns de er i samme smakskategori. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klarapetronella Skrevet 12. august 2020 #15 Del Skrevet 12. august 2020 Helt ok. Men ikke så god at det er grunn til å hamstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #16 Del Skrevet 12. august 2020 I fjor (eller var det i forifjor? Da den kom, i alle fall) så smakte mannen denne og var frelst, men den var ikke å få tak i noe sted. I år kjøpte jeg den til mannen en gang, og jeg tror ikke han syntes den var like god da. Har ikke sett den siden. Anonymkode: 75bea...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #17 Del Skrevet 12. august 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er ikke spesielt glad i klassisk øl-smak, men jeg liker corona, sol osv. Har den mye ølsmak, eller kan den passe fint til en som i utgangspunktet ikke er øl-elsker? Anonymkode: 74fd7...565 Jeg er ingen stor øldrikker, men liker denne. Magisk god er dog å overdrive, en god sommerøl. Foretrekker fortsatt ingefærøl. Anonymkode: 000a8...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #18 Del Skrevet 12. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke spesielt glad i klassisk øl-smak, men jeg liker corona, sol osv. Har den mye ølsmak, eller kan den passe fint til en som i utgangspunktet ikke er øl-elsker? Anonymkode: 74fd7...565 Corona og sol er lyse pilsnertyper mens mango IPA er brygget med mer humle. Ved aller første slurk kan den minne litt om hveteøl med preg av appelsinskall ( eventuelt en 1664 blanc om man ikke er en særlig erfaren øldrikker) men man merker likevel at det er en helt annerledes og mer robust type øl pga det bitre preget fra IPA. Mangosmaken er absolutt tilstede da så anbefaler deg å prøve . Liker man "vanlig" øl fra tapp faller den i smak hos de fleste øldrikkere 😊 Anonymkode: fed03...cbd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #19 Del Skrevet 12. august 2020 Frydenlund Juicy IPA er vel så god, like vanskelig å få tak i. Aas Pinta Pineapple er enda bedre. Jeg synes ikke noen av dem er oppskrytt, nyter de gjerne i stettglass på en varm sommerdag. Anonymkode: 22969...dfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heimebane Skrevet 13. august 2020 #20 Del Skrevet 13. august 2020 Frydenlund Juicy IPA har vært uproblematisk å få tak i. Hansa Mango IPA har vært utsolgt i butikk siden mai omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå