Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske hårete og må vokse lår, legger og bikinikant et par ganger i måneden. 

Det som er kjipt er at når man er brun og vokser så tar man jo bort litt av brunfargen, sånn at man blir blekere. Hos meg tilsvarer det ca 2 dager med soling. 

Finnes det en hårfjerningsvoks som kun tar hårene og ikke det øverste hudlaget/brunfargen? 

Anonymkode: b13b1...9c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske hårete og må vokse lår, legger og bikinikant et par ganger i måneden. 

Det som er kjipt er at når man er brun og vokser så tar man jo bort litt av brunfargen, sånn at man blir blekere. Hos meg tilsvarer det ca 2 dager med soling. 

Finnes det en hårfjerningsvoks som kun tar hårene og ikke det øverste hudlaget/brunfargen? 

Tvilsomt, men du kan jo epilere. 

Skrevet

Hvor ofte vokser du? Voksing er jo en fin forberedelse til å sole seg en periode, nyere hud som blir brun og fargen varer lengre. 

Anonymkode: 37a92...b95

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte vokser du? Voksing er jo en fin forberedelse til å sole seg en periode, nyere hud som blir brun og fargen varer lengre. 

Anonymkode: 37a92...b95

Om sommeren vokser hår mer, så det kommer frem hår hver uke litt her og litt der. Har fjernet hår på leggene og bikinikant /innside lår hver uke, og nå begynner jeg å bli skikkelig brun men hårene begynner å vises, så da er det pån igjen.

Jeg føler det er to skritt frem og tre tilbake hele tiden når jeg soler meg og hårene vokser. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...