AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Jeg er ganske hårete og må vokse lår, legger og bikinikant et par ganger i måneden. Det som er kjipt er at når man er brun og vokser så tar man jo bort litt av brunfargen, sånn at man blir blekere. Hos meg tilsvarer det ca 2 dager med soling. Finnes det en hårfjerningsvoks som kun tar hårene og ikke det øverste hudlaget/brunfargen? Anonymkode: b13b1...9c4
Gjest Saph Skrevet 12. august 2020 #2 Skrevet 12. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske hårete og må vokse lår, legger og bikinikant et par ganger i måneden. Det som er kjipt er at når man er brun og vokser så tar man jo bort litt av brunfargen, sånn at man blir blekere. Hos meg tilsvarer det ca 2 dager med soling. Finnes det en hårfjerningsvoks som kun tar hårene og ikke det øverste hudlaget/brunfargen? Anonymkode: b13b1...9c4 Tvilsomt, men du kan jo epilere.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #3 Skrevet 12. august 2020 Hvor ofte vokser du? Voksing er jo en fin forberedelse til å sole seg en periode, nyere hud som blir brun og fargen varer lengre. Anonymkode: 37a92...b95
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #4 Skrevet 12. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor ofte vokser du? Voksing er jo en fin forberedelse til å sole seg en periode, nyere hud som blir brun og fargen varer lengre. Anonymkode: 37a92...b95 Om sommeren vokser hår mer, så det kommer frem hår hver uke litt her og litt der. Har fjernet hår på leggene og bikinikant /innside lår hver uke, og nå begynner jeg å bli skikkelig brun men hårene begynner å vises, så da er det pån igjen. Jeg føler det er to skritt frem og tre tilbake hele tiden når jeg soler meg og hårene vokser. Ts Anonymkode: b13b1...9c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå