AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Ser at det står at en skal holde seg hjemme så lenge en har symptomer,men hva med de som har pollenallergi da? Sønnen min nyser mye,rød rundt øynene,er i tett i nesen og klør i øynene. Må jeg hele tiden holde han hjemme fra skolen da selv om han har påvist pollenallergi? Vi har begynt med tabeletter mot pollen idag å håper jo det vil hjelpe,men hva om han forsatt har symptomer? Da blir han jo mye vekke fra skolen. Anonymkode: e0f8e...4b5
Alivamale Skrevet 12. august 2020 #2 Skrevet 12. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at det står at en skal holde seg hjemme så lenge en har symptomer,men hva med de som har pollenallergi da? Sønnen min nyser mye,rød rundt øynene,er i tett i nesen og klør i øynene. Må jeg hele tiden holde han hjemme fra skolen da selv om han har påvist pollenallergi? Vi har begynt med tabeletter mot pollen idag å håper jo det vil hjelpe,men hva om han forsatt har symptomer? Da blir han jo mye vekke fra skolen. Anonymkode: e0f8e...4b5 Luftveissymptomer av kjent årsak kan man gå på skole og arbeid med, med det er sikkert lurt å gi skolen beskjed om at symptomene skyldes allergi. Sitat fra UNN: «Jeg har kjent allergi: Symptomene er slik de alltid er ved allergi, allergimedisinen virker som før. Du kan gå på jobb om allmenntilstanden tilsier det» https://unn.no/koronavirus/pollenallergi-eller-covid-19-kan-jeg-ga-pa-jobb#kan-jeg-ga-pa-jobb-med-allergisymptomer 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #3 Skrevet 12. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at det står at en skal holde seg hjemme så lenge en har symptomer,men hva med de som har pollenallergi da? Sønnen min nyser mye,rød rundt øynene,er i tett i nesen og klør i øynene. Må jeg hele tiden holde han hjemme fra skolen da selv om han har påvist pollenallergi? Vi har begynt med tabeletter mot pollen idag å håper jo det vil hjelpe,men hva om han forsatt har symptomer? Da blir han jo mye vekke fra skolen. Anonymkode: e0f8e...4b5 dette er ikke koronasymptomer. Nysing og tett nese er ikke forbundet med corona. Anonymkode: ba0f7...0c7
Anbefalte innlegg