Gå til innhold

Hasteinnkalling pressekonferanse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regjeringen har hasteinnkalt til pressekonferanse idag kl 14.

Jeg får dårlige vibber - det er skolestart i morgen. Mange uker var det tilstreklig med media til stede på fredager men hasteinnkalling peker på drastiske forandringer. Vi er ikke der vi var 12. mars men jeg frykter at nå reagerer regjeringen tidligere for å unngå at måtte stenge omtrent alt igjen.

Anonymkode: 5a516...4ff

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal ikke snakke noe om skole. Punktene var reise, utesteder, munndbind, karantener og noen andre ting. Ikkenoe om skoler og bhg

Anonymkode: 4709a...f6c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Regjeringen har hasteinnkalt til pressekonferanse idag kl 14.

Jeg får dårlige vibber - det er skolestart i morgen. Mange uker var det tilstreklig med media til stede på fredager men hasteinnkalling peker på drastiske forandringer. Vi er ikke der vi var 12. mars men jeg frykter at nå reagerer regjeringen tidligere for å unngå at måtte stenge omtrent alt igjen.

Anonymkode: 5a516...4ff

Skolestart i morgen??? Koronastyret nå kunne vært unngått!!!!

Anonymkode: fa4f8...778

Skrevet

Den skal bla handle om at flere land blir røde om kort tid.

Anonymkode: f0286...cec

Skrevet

Ting ble åpnet opp for tidlig og nå kommer følgende av det.

Anonymkode: a5dbf...3a6

• Liker 2
Skrevet

De kommer sikkert til å åpne for breddefotball etter anbefaling fra John Arne Riise.

Anonymkode: 6d683...5c0

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ut fra de erfaringene man gjorde i vår, så er prioriteringene til regjeringen:

1.Å beskytte de som er i risikogruppene

2.Å holde barnehager, SFO og skole (i alle fall småskoletrinnene) åpne

3.Å holde hjulene i norsk økonomi så mye som mulig i gang.

=

Man stenger mest mulig ned alt annet, som fritidsreiser, idrett, kunst, kultur, treningsstudioer og alt annet som blir ansett som mindre viktig.

Anonymkode: 808e3...ddf

• Liker 1
Skrevet

Det blir sikkert at folk må ha på munnbind ved kollektiv reiser. 

• Opprett ny...