Gå til innhold

Hvilke hobbyer har dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er glad i å strikke (alt fra småstrikk til oversized gensere)😊 Både til meg selv og i gaver. Har også fått opp øynene for brodering, det er faktisk litt gøy! Men jeg får ikke bruk for det jeg broderer, blir bare lagt i en skuff. Henger kanskje noe av det opp på gjesterommet😊

Og så har jeg fått interesse for grønne planter og kjøkkenhage. Jeg har kjøpt inn bøker, kjøpt utstyr og plantet til den store gullmedalje. Flytter noen av plantene inn til vinteren, og håper de overlever. Bekymret for de søte små😅

Hvilke hobbyer har dere? Synes det er gøy å høre om hva andre driver med på fritiden, og kanskje få litt tips til andre ting jeg kan starte med😊

Anonymkode: 08733...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tegner/ maler, har et atlier jeg bruker regelmessig til maling. Tegne gjør jeg hver dag.

Gamer, har en stor samling med diverse konsoller og spill, liker det meste av innen de ulike sjangere:)

Kampsport, trener taekwondo nå 2-3  ganger i uka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikk, altså korps. Har også tidvis vært innom dans (salsa, rueda, swing)

Anonymkode: ef228...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korps
Strikking
Trening
Og i sommer har jeg blitt helt hektet på Stolpejakten.... 

Anonymkode: e53bd...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest strikking her i gården, bittelitt hekling innimellom. I perioder syr jeg, mest oppbevaring av ymse sorter (små kurver, mapper, prosjektposer til strikkinga osv).

En periode prøvde jeg meg på "acrylic pouring", men det ble for dyrt i tillegg til for energikrevende (er ufør og har lav kapasitet). 

Jeg pleide å brodere for mange år siden, og har kjøpt inn litt utstyr i tilfelle jeg skulle føle meg kallet igjen. 

Anonymkode: 12e2c...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strikking, hele tiden! 
Litt hekling innimellom 

jeg liker å bruke tid på en ny matrett, så det gjør jeg når jeg ikke har så mye annet å ta meg til og jeg har tid 

det kan gå en sport i å gjøre utgiftene til mat så lave som mulig :icon_lol:

Anonymkode: 88ee5...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles ut som at jeg er den eneste som ikke driver med strikking, brodering eller hekling. 
Mine hobbyer er planter, men da kun inne. Har jo planter ute som får god stell, men det er mest fordi det skal se bra ut. En dag håper jeg på å få meg drivhus. Nå har jeg et rom i kjelleren jeg har gjort om til planterom, med alt av utstyr, potter osv. Og resten av boligen er jo en jungel.

Anonymkode: 9958f...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det føles ut som at jeg er den eneste som ikke driver med strikking, brodering eller hekling. 
Mine hobbyer er planter, men da kun inne. Har jo planter ute som får god stell, men det er mest fordi det skal se bra ut. En dag håper jeg på å få meg drivhus. Nå har jeg et rom i kjelleren jeg har gjort om til planterom, med alt av utstyr, potter osv. Og resten av boligen er jo en jungel.

Anonymkode: 9958f...9ed

Spennende hobby! Jeg har fått litt interesse for planter selv. Hvilke planter har du? Gøy med inspirasjon :) 

Anonymkode: 08733...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine interesser dreier seg om hus og hage.  Jeg elsker å være ute i hagen, og "bor" der fra tidlig vår til sen høst.  Flytter og deler planter, og kjøper noen nye, luker og holder orden.  Det er ro og stillhet for meg å ligge på fire i et blomsterbed :)  

På regnværsdager, og når vinteren kommer, har jeg alltid prosjekter på gang inne.  Da maler og pusser jeg opp, rom eller møbler, eller gjør vedlikehold - som f.eks. å pusse opp vinduskarmer, dørterskler o.l.  

Interessen får meg også til å søke på nett, og bruker en del tid på det.  Finner info og inspirasjon der :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...