Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig snart termin, og kom til og tenke på disse babypakker man kan få rundtomkring. Jeg har ikke bestilt noen enda, og hadde egentlig ikke tenkt til det heller. Men hvis noen virkelig er å anbefale så har jeg lyst på. Hvem er verdt å få med seg? Takk for tips😃

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor hadde du ikke tenkt det? Det er jo masse nyttig i dem?

De fra kiwi og rema hadde bleieprøver, våtservietter, skjeer, flasker, ammeinnlegg, osv. Veldig greit å få prøver på ting, så kan man prøve ulike merker uten å kjøpe store pakker, og flaskene og skjeene ble brukt masse. 

Apotekene sine har også mye greit. 

Skoringen har vel også? 

Vi bestilte alt vi kunne få fatt i av pakker, vi og fant alle nyttige. 

Anonymkode: c1b94...697

Skrevet

Nja, jeg så for meg at det blir mye reklame og mas på mail i etterkant. Pluss at noen babypakker forutsetter oppretting av abonnement på bøker etc som man må huske å melde seg av. Redd for at jeg overser/glemmer noe og plutselig sitter jeg der med dyre abonnementer i bytte mot en gratis pakke😆

Skrevet
1 minutt siden, Lady La-Laa skrev:

Nja, jeg så for meg at det blir mye reklame og mas på mail i etterkant. Pluss at noen babypakker forutsetter oppretting av abonnement på bøker etc som man må huske å melde seg av. Redd for at jeg overser/glemmer noe og plutselig sitter jeg der med dyre abonnementer i bytte mot en gratis pakke😆

Vi opplevde ikke noe sånt, heldigvis. Og vi bestilte som sagt fra omtrent alle som har babypakker 😛 Eneste abonemmentet vi har er Goboken, og der ville vi fortsette å være med. 

Anonymkode: c1b94...697

Skrevet

Jeg skal kun ha rema, kiwi og apoteket sin da de ikke krever noe abonnement som koster penger.

Kiwi og apoteket sin har jeg hentet ut, utrolig fornøyd med begge to. Kommer mye nyttig i full størrelse som man uansett får bruk for i løpet av babytiden. Rema sin kupong varte kun i 1-2 uker før den gikk ut og man ikke kunne registrere den igjen uavhengig om den ble brukt eller ikke, så her må jeg få med samboer med hans app for å ta den ut... Ha hørt at rema har mye bra i sin pakke også.

Skoringen og nameit har ikke pakker lengre, tror skoringen har gått over til 1årspakke eller noe sånt.

Anonymkode: d1a5b...ebb

Skrevet

Det er bare tre gratis babypakker. Apotek1, Kiwi og Rema1000.

Anonymkode: 7551f...4dc

Skrevet
3 timer siden, Lady La-Laa skrev:

Det var ikke noe sånn på Kiwi eller Apoteket 😉

Jeg var kjempefornøyd med dem, masse nyttig til både baby og mor 😁😁

Anonymkode: 252c2...446

Skrevet

Eneste Rema jeg ikke kommer til å bestille fra denne gangen. Men det er bare fordi jeg ikke er fornøyd med produktene der fra. Apotek 1 og kiwi skal jeg bestille fra😊

Anonymkode: db81c...279

Skrevet

Apoteket hadde den beste pakken ☺️👍 fikk to forskjellige baby flasker /skjeer, smokk liten bleie pakke, salver en mnd gratis viaplay. Og andre små ting 🤔

Anonymkode: 370ea...6af

Skrevet

Bestill alle gratispakkene! Det mest nyttige var bleiene som var oppi. Fikk både libero touch, libero newborn, rema sine og kiwi sine bleiemerker. Gjorde at vi fikk testet ut hvilke vi foretrekker. Syns også det var fint at det både var bleiestørrelse 1 og 2 der. Hadde vi fått en liten nyfødt kunne man holdt ut et par dager med de bleiene i Str 1 før man må kjøpe flere. Men for vår del fikk vi en stor nyfødt, så vi brukte opp de i størrelse 1 og gikk rett på størrelse 2 etter et par dager. 

Skrevet

Kiwi, Rema 1000 og Apotek 1 har fine pakker. Du må være/bli medlem i kundeklubbene til disse, (dvs motta reklame-mail fra dem) men du blir ikke lurt til å betale noe. Det er sikkert mulig å avregistrere etterpå også. Skaffer du deg babypakker fra bokklubber, må du være mer obs, for disse fungerer som alle andre velkomstpakker i bokklubber: Du binder deg til å være medlem i ett år og får en bok(pakke) 1-2 ganger i måneden hvis du ikke husker å avbestille. 

Skoringen sin babypakke har ikke vært mulig å bestille på en lang stund, men jeg sendte selv en henvendelse til dem hvor de skrev at de håpet å få den i gang igjen i september. De har visst hatt noe tekniske problemer i bestillingssystemet. Denne pakken er i så fall også helt gratis, du trenger bare å bli medlem av kundeklubben. 

Anonymkode: 79e63...c0d

Skrevet

Vi har hentet ut alle tre og alle pakkene er bra på hver sin måte. I apotek1 sin fulgte det med en tåteflaske og gratis viaplay i 2mnd + bleier og alt det. I rema1000 sin fulgte det med ansiktsservietter, ammeinnlegg osv og i kiwi sin fulgte det med ca det samme som rema1000. I rema sin følger det utelukkende med ting fra dems eget merke. Det samme med kiwi. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...