AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Del Skrevet 12. august 2020 Jeg er 160,5 cm høy og veier 58 kilo. Jeg er veldig innforstått med at jeg har en normal vekt. Jeg vet at mye av min vekt skyldes muskler, da jeg er trent og lever et sunt og aktivt liv. jeg strever derimot med at jeg har litt mer fett på nevnte plasser enn hva jeg er tilfreds med. Jeg løper en del, og føler dette påvirker meg - om ikke fysisk, så mentalt. Jeg ønsker ikke å gjøre store, drastiske endringer. per i dag spiser jeg sunne måltider, med en sammensetning av proteiner, fett og karbo. Dessverre er jeg alt for glad i sjokolade og karameller. Tror dere at det å kutte ut søtsaker kan være nok? Eller bør jeg gå i et lite underskudd i tillegg? Eller søke mengden protein? jeg vet at punktslanking ikke er mulig, men er redd dette «ekstra» skyldes kosthold/generell livsstil. Trener som nevnt mye, men sitter vel så mye (student). Hva er deres erfaringer og tanker? Setter pris på alle konstruktive tilbakemeldinger😌😌 Anonymkode: b97b0...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #2 Del Skrevet 12. august 2020 Ts igjen: ønsker ikke at noen skal misforstå. Det er helt naturlig og fint med former, men jeg opplever at jeg har litt mer enn hva jeg er tilfreds med. Anonymkode: b97b0...5cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #3 Del Skrevet 12. august 2020 For vektnedgang trenger du kaloriunderskudd. Men det er ikke sikkert du blir tynnere der du skulle ønske, som du skriver selv: punktslanking er ikke mulig.. Anonymkode: 32e3c...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #4 Del Skrevet 12. august 2020 Om du ønsker mindre fett, MÅ du ligge i underskudd. Da er det lurt å gjøre det ved å kutte ut unødvendige kalorier, som søtsaker. Så får du se hvor mye du må kutte ut for å komme i underskudd. Å kutte ut alt av søtsaker er veien til å mislykkes, men kutte ned, og begrense seg til litt i helgene, er en god start. Anonymkode: 4abc0...aad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #5 Del Skrevet 12. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For vektnedgang trenger du kaloriunderskudd. Men det er ikke sikkert du blir tynnere der du skulle ønske, som du skriver selv: punktslanking er ikke mulig.. Anonymkode: 32e3c...bc9 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du ønsker mindre fett, MÅ du ligge i underskudd. Da er det lurt å gjøre det ved å kutte ut unødvendige kalorier, som søtsaker. Så får du se hvor mye du må kutte ut for å komme i underskudd. Å kutte ut alt av søtsaker er veien til å mislykkes, men kutte ned, og begrense seg til litt i helgene, er en god start. Anonymkode: 4abc0...aad Takk for svar. Tror jeg bør begynne med sukker, ja. Har blitt en tendens til å unne meg en sjokoladebit eller to til flere kaffekopper enn jeg kanskje bør. Anonymkode: b97b0...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #6 Del Skrevet 12. august 2020 Jeg bruker Lifesum-appen og teller kalorier, funker fint. Du ser etter en stund hvor du må legge deg kalorimessig 👍🏼 Anonymkode: 32e3c...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #7 Del Skrevet 12. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker Lifesum-appen og teller kalorier, funker fint. Du ser etter en stund hvor du må legge deg kalorimessig 👍🏼 Anonymkode: 32e3c...bc9 Takk for tips! Anonymkode: b97b0...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå