AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Noen som har sett den? Den foregår i år 2020 og et biologisk våpen St. Mary's virus blir brukt som påskudd for total kontroll over befolkningen og frykt og propaganda spres over mediene. Ingen som synes dette virker kjent? Nå truer også Høie med å stenge ned igjen, dette her kan bli brukt mot oss i evig tid. På tide å våkne opp for friheten! Og nei, ikke friheten til harryhandel og festing, men demokratiet og frihet fra en total politistat som vi beveger oss farlig raskt imot. Folk er passe naive dersom man tror at de som har makten ikke vil ha mer makt, sånn har det ALLTID vært. Tenk utenfor boksen litt. Anonymkode: d9efe...ed7 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #2 Skrevet 12. august 2020 Skru av Fox News og ro ned paranoidpillene. Anonymkode: ec62a...13b 14
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #3 Skrevet 12. august 2020 Er ikke paranoid, men realist. Krig trenger ikke være 2 verdenskrig style med skyting og bombing. Teknologien har kommet såpass langt at kjemisk og sneaky krigføring er faktisk en realitet. Det kan være økonomisk motivert, form for kontroll, bort med kontanter, motiv for å knuse små bedrifter og konkurser = mer penger og makt til større selskaper Anonymkode: d9efe...ed7 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #4 Skrevet 12. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke paranoid, men realist. Krig trenger ikke være 2 verdenskrig style med skyting og bombing. Teknologien har kommet såpass langt at kjemisk og sneaky krigføring er faktisk en realitet. Det kan være økonomisk motivert, form for kontroll, bort med kontanter, motiv for å knuse små bedrifter og konkurser = mer penger og makt til større selskaper Anonymkode: d9efe...ed7 Ro deg ned nå, dette blir for dumt. Anonymkode: 238de...3b5 2
Aragorn ll Elessar Skrevet 12. august 2020 #5 Skrevet 12. august 2020 Ja jeg har sett filmen V for Vendetta.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. august 2020 #6 Skrevet 12. august 2020 Det er en av mine favoritt filmer.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #7 Skrevet 12. august 2020 Det ser ut til å være umulig å vekke dette sovende folket dessverre, men heldigvis har Trump og co kontrollen. Anonymkode: 66f6a...08a 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #8 Skrevet 12. august 2020 Har sett filmen og er fullstendig enig i problemstillingen, men helt uenig i at kamp for frihet er synonymt med kamp mot koronarestiksjoner - det minner meg om Trump-tilhengere som er sta som esler, ser på viruset som en konspirasjonsteori, og ikke under noen omstendigheter vil bruke maske, da dette går ut over deres personlige frihet. Det er takket være folk som dem at situasjonen i U.S.A. er som den er. På den annen side har man et land som New Zealand. Etter min mening er innbyggerne på New Zealand langt mer fornuftige enn de frihetselskede republikanerne i U.S.A. som ved å innbitt kjempe for friheten sin bare undergraver den; for å bli kvitt viruset er man dessverre nødt til å ha restiksjoner og forbud, da enkeltes intelligens etter alt å dømme er noe begrenset, og gir man dem lillefingeren, er det full fart på harryhandel til Sverige eller ferie til utlandet. Forsøk å krysse gaten i en storby i India der man har null kontroll over trafikken, så skjønner du hva jeg mener; at man må stoppe på rødt lys er ikke ensbetydende med krenking av menneskerettigheter og det som verre er. Derimot er kampen for frihet både aktuell og viktig i andre sammenhenger, som i motstand mot den nye e-loven, og overvåking generelt. Anonymkode: ea72c...d29 3
Hatsumomo Skrevet 12. august 2020 #9 Skrevet 12. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: n heldigvis har Trump Anonymkode: 66f6a...08a Heldigvis.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #10 Skrevet 12. august 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Folk er passe naive dersom man tror at de som har makten ikke vil ha mer makt, sånn har det ALLTID vært. Tenk utenfor boksen litt. Anonymkode: d9efe...ed7 Kan du ikke bare pøse på med linker som bekrefter dette da? Burde jo være en smal sak for deg. Anonymkode: e191a...0c6 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #11 Skrevet 12. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ser ut til å være umulig å vekke dette sovende folket dessverre, men heldigvis har Trump og co kontrollen. Anonymkode: 66f6a...08a 😀 Såpass.... Anonymkode: 7af04...813 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #12 Skrevet 12. august 2020 Sier bare 2 ord: 5g Anonymkode: 30344...82a 1
Snikkerhuset Skrevet 12. august 2020 #13 Skrevet 12. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ser ut til å være umulig å vekke dette sovende folket dessverre, men heldigvis har Trump og co kontrollen. Anonymkode: 66f6a...08a
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #14 Skrevet 12. august 2020 Nå skal det sies at V for Vendetta foregår i Storbritannia ikke USA. Anonymkode: 3e066...7d3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #15 Skrevet 13. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare pøse på med linker som bekrefter dette da? Burde jo være en smal sak for deg. Anonymkode: e191a...0c6 Det er jo bare å se til alle slags diktatorer og ledere oppover årene, du må også huske på at Erna ville få gjennnom en fullmaktslov som skulle vare minst 1 år. Dette reagerte mange på for det er et steg nærmere diktatur. Heldigvis ble den endret på og forkortet. Man skal ikke gi fra seg alt av rettigheter selv om det er en krise, for det KAN bli misbrukt. Anonymkode: d9efe...ed7
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #16 Skrevet 13. august 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Nå skal det sies at V for Vendetta foregår i Storbritannia ikke USA. Anonymkode: 3e066...7d3 Med den farten man innfører overvåkning i nettopp Storbritannia idag, er sjansen mye større for at det i fremtiden kommer et diktatur der enn i U.S.A. Storbritannia - den tidligere stormakten som kjempet for frihet under 2. verdenskrig, er ikke til å kjenne igjen. Anonymkode: ea72c...d29
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #17 Skrevet 13. august 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Sier bare 2 ord: 5g Anonymkode: 30344...82a Jeg finner ingen treff på ordene "5" og "G" i ordboken. Kan du bruke ordene i en setning, eller prøve å definere de? Anonymkode: e191a...0c6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #18 Skrevet 19. august 2020 https://www.nzherald.co.nz/nz/news/article.cfm?c_id=1&objectid=12357810 I New Zealand har de karantene hoteller, samme som i Kina. WHO har sagt at de må "remove family members and isolate them in a safe and dignified manner" - man finner video på YouTube ennå (klarer ikke kopiere link akkurat nå på mobil) og på et offentlig offisielt WHO dokument. Hun forskeren på NRK foreslo jo også karanteneleirer, samtidig som hun spådde død og fordervelse, som resten av media verden over. Larkhill Resettlement Camp eller? Forklar meg hvorfor folk skal hentes ut av sine hjem og bli satt i leirer? Hvis viruset er såpass ufarlig for de fleste? Skal familier og deres barn bli traumatiserte av å bli dratt ut av sine hjem og "isolert" for en liten andel av befolkningen? Som ingen har gidda å ta hensyn til før, det skinner jo rett gjennom at dette bare er et spill for galleriet. Man gikk aldri så drastisk til verks med svineinfluensa, ebola, heller ikke influensa, omganssyke osv. Land verden over bruker dette som unnskyldning for å prøve å få inn diktaturlover og folk godtar alt fordi de er lamslåtte av panikk fra propaganda news. https://www.aftenposten.no/norge/i/EWn1yl/regjeringen-foreslaar-en-egen-fullmaktslov-for-haandtering-av-koronapand https://www.google.com/amp/s/www.dagbladet.no/nyheter/historisk-hastelov-vedtatt-i-danmark/72242928/amp Og så må vi ikke glemme drivkraften for å fjerne kontanter, pga "smittefare". På den måten kan bankene ha full kontroll og sette masse gebyrer for at du i det hele tatt har pengene dine i banken. Kanskje i morgen har verdien falt i bakken, så du får ikke betalt strøm elle kjøpt brød. Er det virkelig dette vi vil? https://www.google.com/amp/s/theconversation.com/amp/cash-and-the-coronavirus-covid-19-is-changing-our-relationship-with-money-138774 I Berlin demonstrerer de. Kanskje noe å tenke på alt dette her https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/XgvOGx/demonstrerer-mot-coronatiltak-i-berlin Anonymkode: d9efe...ed7
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #19 Skrevet 19. august 2020 Jeg var en av de første som fikk dette viruset. Og jeg kan skrive under på ag jeg var så sjuk som jeg aldri før har vært i mitt liv. Jeg fikk nesten ikke puste og jeg fikk heller ikke hjelp fra helsevesenet. Min mann satt våken flere netter for å sjekke at jeg ikke fikk respirasjonsstans. Jeg følte det som om noen strammet et belte hard rundt innsiden av hele brystkassen mens jeg holdt på å drukne i snørr. Hadde febertokter og svettet som en vill hest. Hodepine og hoste som fikk meg til å kaste opp 10-12 ganer per døgn. Mot slutten hostet jeg opp blod hjemme over doskåla. ja, sikkert en konspirasjonsteori. Hvis republikAnere vil dø slik javel. Jeg unner ingen 8 slike jævlige uker. ellers frisk kvinne på litt over 40 Anonymkode: bf25c...1fd
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #20 Skrevet 19. august 2020 Jepp, husker den. Og at den ble brukt som et slags bevis i en annen tråd her forleden. Og ymse youtube-videoer. Venter forøvrig på at FEMA skal overta styringen av USA. Mange har ventet på det siden midten av 90-tallet da den teorien begynte å versere, så det tar vel litt tid. Hadde nettopp begynt å date en ny jente da jeg så filmen, og var mer opptatt av å kna på hverandre enn selve forestillingen. Hun hadde de største puppene jeg hadde vært borti på det tidspunktet. Kan fortelle mer i underforumet 'seksualitet' hvis noen vil høre resten. Anonymkode: 58484...012
Anbefalte innlegg