Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #1 Skrevet 16. juli 2005 Hvor interessert tror dere en mann som bruker flere dager på å svare på sms og mail er?? Det er vel et tydelig tegn på at han ikke bryr seg så mye...
Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #3 Skrevet 16. juli 2005 Trenger ikke bety noen ting om han bruker lang tid på å svare. Typen min gjorde det samme. Jenter og gutter er sikkert like distre alle sammen
Gjest Jente, 33 Skrevet 16. juli 2005 #4 Skrevet 16. juli 2005 Uansett, gutt eller jente, jeg synes ikke det finnes gode unnskyldninger for å ikke svare noen som man attpåtil skulle kunne være interessert i. Jeg ville ha tolket det som at han ikke var så veldig interessert eller ivrig. Det får være grenser for hvor distrè folk skal ha lov til å være. De bør absolutt svare innen rimelig tid, og spesielt hvis man er interessert i noen.
Gjest Embla s Skrevet 16. juli 2005 #5 Skrevet 16. juli 2005 Det finnes jo de som prøver å gjøre seg mer interessante ved å bruke litt tid før de svarer og.. Jeg ville uansett selv mistet interessen!
Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #6 Skrevet 16. juli 2005 sånn var det med min kjæreste også... så det behøver ikke bety det,men vanskelig å si.. stå på du bare.. lykke til;)
Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #7 Skrevet 16. juli 2005 Uansett, gutt eller jente, jeg synes ikke det finnes gode unnskyldninger for å ikke svare noen som man attpåtil skulle kunne være interessert i. Jeg ville ha tolket det som at han ikke var så veldig interessert eller ivrig. Det får være grenser for hvor distrè folk skal ha lov til å være. De bør absolutt svare innen rimelig tid, og spesielt hvis man er interessert i noen. ← Du tilgir ham sikkert når han først tar kontakt med deg
Gjest Milah Skrevet 16. juli 2005 #8 Skrevet 16. juli 2005 Det finnes jo de som prøver å gjøre seg mer interessante ved å bruke litt tid før de svarer og.. Jeg ville uansett selv mistet interessen! ← Jeg også. Hvis dette er noe som gjentar seg stadig vekk, så hadde jeg trukket den konklusjonen at han rett og slett ikke er spesiellt interessert. Jeg "glemmer" ofte å svare på meldinger hvis de kommer fra en person jeg ikke føler så veldig mye for å ha kontakt med.
Gjest Guest Skrevet 17. juli 2005 #9 Skrevet 17. juli 2005 Hvis han bruker flere dager på å svare deg, uten fornuftig grunn, da er han ikke sååå interessert. Mener jeg da! Dropp han, det finnes andre du enda ikke har møtt. Velmenede ord
missluna Skrevet 17. juli 2005 #10 Skrevet 17. juli 2005 Kommer jo veldig ann på om han har vært veldig opptatt desse dagene da..
Hannemor Skrevet 17. juli 2005 #11 Skrevet 17. juli 2005 Eller, han bruker lang tid på å finne ut hva han skal skrive fordi han er superinteressert. You never know!
Gjest Guest Skrevet 17. juli 2005 #12 Skrevet 17. juli 2005 Synes det er svært vanskelig å forholde seg til. Er man litt oppegående så er man vel selv klar over hvordan dette tolkes av andre også, og hva man risikerer? Er det jeg som ikke er interessert i noen svarer jeg ikke i det hele tatt...
Gjest seroxata Skrevet 18. juli 2005 #13 Skrevet 18. juli 2005 det kan gå begge veier! Det kan hende han er veldig redd for å skrive noe teit, og bruker mye tid.. men det kan og være han ikke er sååå interressert.. jeg var utfor en slik en, ventet i flere dager på et svar.. og da jeg traff han, sa han at han var interressert, men likevel fikk jeg aldri mld... jeg ga han fort opp. så hvem vet? burde kanskje spørre rett ut? uansett, lykke til
Gjest Guest Skrevet 18. juli 2005 #14 Skrevet 18. juli 2005 Kan jo være mange grunner til det. Kansje han sliter med litt angst eller har andre problemer han er redd for å dele med deg? Men det får ikke du gjort noe med. Kansje han stoler på deg etter litt tid?
Sjiraffen Skrevet 19. juli 2005 #15 Skrevet 19. juli 2005 Jeg kjenner faktisk en del gutter som tror at vi fremdeles er opptatt av en eller annen tre-dagers regel! Eller noe sånt.. Så de vil vente så og så lenge for ikke å skremme oss vekk og sånn! Helt sprøtt. Men kanskje det er noe sånt? Håper det ordner seg!!
Gjest Guest Skrevet 19. juli 2005 #16 Skrevet 19. juli 2005 Han så på meg som et ludder. Og der var det over.
Gjest Guest Skrevet 19. juli 2005 #17 Skrevet 19. juli 2005 Han så på meg som et ludder. Og der var det over. ← Er det bare jeg som ikke forstod noe av dette innlegget??
Gjest Guest Skrevet 20. juli 2005 #18 Skrevet 20. juli 2005 Er det bare jeg som ikke forstod noe av dette innlegget?? ← Det ser sånn ut!
Gjest Guest Skrevet 20. juli 2005 #19 Skrevet 20. juli 2005 Det ser sånn ut! ← Jaja folk sliter med sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå