Gå til innhold

Norske studenter - hva driver dere med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gråter for Norges fremtid med slike uansvarlige unge som ikke bryr seg om smittevern og om de plager andre midt på natta.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/zGdvr5/politiet-til-studentmiljoeene-etter-ny-festnatt-ta-ansvar

Ta ansvar for pokker slik vi alle voksne gjør og slutt med denne barnslige oppførselen. De unge, studentene og andre drittmenneskene der ute kommer til å føre til at landet stenger igjen om ikke lenge. Kanskje er det foreldrene deres som mister jobben denne gangen? De som burde oppdratt barna sine bedre. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, Drizzt skrev:

Jeg gråter for Norges fremtid med slike uansvarlige unge som ikke bryr seg om smittevern og om de plager andre midt på natta.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/zGdvr5/politiet-til-studentmiljoeene-etter-ny-festnatt-ta-ansvar

Ta ansvar for pokker slik vi alle voksne gjør og slutt med denne barnslige oppførselen. De unge, studentene og andre drittmenneskene der ute kommer til å føre til at landet stenger igjen om ikke lenge. Kanskje er det foreldrene deres som mister jobben denne gangen? De som burde oppdratt barna sine bedre. 

Jeg er enig i at studenter også må ta ansvar. Ingen må dra på svære fadderarrangement eller store fester. Men jeg kan forstå dem også. Verken regjeringen eller skolene har gjort noe særlig å hjelpe studentene frem til nå. Mange føler seg nok ganske glemt. Det er ingen unnskyldning for å oppføre seg som idioter. F.eks ved å dra på fadderarrangement mens man venter på prøvesvar. Likevel, mange har fått beskjed om at det blir digital undervisning til høsten også. Så stengte skoler er ikke en trussel. 

Syns faktisk de som harryhandler i Sverige nå er minst like ille, om ikke verre.

• Liker 1
Skrevet

Spør du meg bør alle som reiser til utlandet på unødvendige reiser som ferie, harryhandel eller annet som kan vente til senere, bør ha 14 dager karantene, registreres ved grensa og dekker sykkehusoppholdutgiftene sine selv hvis de skulle legges inn.

Skrevet

Fylla er jo det viktigste for nordmenn.

Det største en nordmann kan oppleve er å kjøpe billig alkohol. Om det var gratis så ville de fleste drukket seg til døde.

Trist, men sant.

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 12.8.2020 den 6.25, Drizzt skrev:

Åpenbart at det gamle slagordet om at når alkoholen går inn går vettet ut fortsatt gjelder.

Pinlig, og det virker på meg som om de gjør dette nærmest på TRASS. Siden de velger å fortsette kveld etter kveld etter kveld.

Endret av Kjetil E
  • Liker 1
Skrevet

Titelen på tråden er svært dårlig

Den beskriver i liten grad temaet for tråden. Tittelen kunne ha blitt brukt for ganske mange forskjellig temaer. Tråden bør derfor stenges inntil TS har funnet en mer beskrivende tittel.

• Opprett ny...