AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Min mann kommer alltid etter kun et par jukk. Utrolig kjipt faktisk, for jeg liker selve knullinga og tror jeg kunne kommet av kun det, hvis han holdt på lenger. Lurer på om han er bortskjemt? At jeg lar han få lov å komme så fort? Han virker ikke intressert i å jobbe med det. Er jeg kravstor? Anonymkode: 56d6b...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #2 Skrevet 12. august 2020 Hvis han ikke er interessert, så nytter det ikke. Da er kanskje eneste mulighet å la ham komme, og så satse på flere runder? Å drive med start-stopp, og edging over lang tid er ganske effektiv trening, men han bør gjøre det alene også, og han må være motivert. Anonymkode: 47f33...f8b
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #3 Skrevet 12. august 2020 Har har prematur ejakulasjon. Det er den vanligste formen for seksuell dysfunksjon. Det er hjelp å få. Du kan lese om det her: https://mediwave.no/for-tidlig-utlosning/?gclid=Cj0KCQjwg8n5BRCdARIsALxKb97_fJCu0sZmsk6er6qv9j3NJk3eZxs69wCi9GuQTSuar19hcrwEwU0aAh6wEALw_wcB Han må få hjelp til dette problemet. Anonymkode: ad0cd...0ea
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #4 Skrevet 12. august 2020 Det er vanskelig å holde igjen når man er dårlig trent. Men det er lett å trene. Jeg fikk en helt annen kontroll og føling med muskelen der nede med bare en måned med øvelser, ca 10 min om dagen. Anonymkode: 8124f...626
Bamseklemmer Skrevet 12. august 2020 #5 Skrevet 12. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Min mann kommer alltid etter kun et par jukk. Utrolig kjipt faktisk, for jeg liker selve knullinga og tror jeg kunne kommet av kun det, hvis han holdt på lenger. Lurer på om han er bortskjemt? At jeg lar han få lov å komme så fort? Han virker ikke intressert i å jobbe med det. Er jeg kravstor? Anonymkode: 56d6b...0f5 At han kommer etter et par jokk er vel bare et ordspill, men jeg skjønner hva du mener... nei du er ikke for kravstor. Han burde egentlig vært klar over det selv at han kommer alt for fort, og tatt grep og trenet på det... Alt kan trenes... men hvis han ronker i skjul for deg og kommer fort for at han ikke skal bli oppdaget, trener han på å komme fort når dere skal ha sex... det blir feil trening...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå