Gå til innhold

Trekant på skolen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hørte nettopp en historie fra vennen min. Han sa til meg at han hadde trekant på toalettet på skolen, hver uke.. Trodde ikke på han først, men han viste meg bilder🤬

Det burde ikke være lov å ha sex på skolen, det må da finnes en regel for det? Blir kvalm av å tenke på det.

Anonymkode: 3c5a2...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hørte nettopp en historie fra vennen min. Han sa til meg at han hadde trekant på toalettet på skolen, hver uke.. Trodde ikke på han først, men han viste meg bilder🤬

Det burde ikke være lov å ha sex på skolen, det må da finnes en regel for det? Blir kvalm av å tenke på det.

Det er teknisk sett ikke lov, men det er ikke så mye man kan gjøre med det, spesielt ikke hvis læreren ikke vet om det. Hadde en på Vgs for 2 år siden som ble utvist i 3 dager for å ha sex med en annen på en av doene på skolen.  

Anonymkode: 9aa76...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er teknisk sett ikke lov, men det er ikke så mye man kan gjøre med det, spesielt ikke hvis læreren ikke vet om det. Hadde en på Vgs for 2 år siden som ble utvist i 3 dager for å ha sex med en annen på en av doene på skolen.  

Fyren fikk som fortjent, ekkelt å tenke på st folk har sex på toalettet som andre folk bruker😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fyren fikk som fortjent, ekkelt å tenke på st folk har sex på toalettet som andre folk bruker😩

Ja så absolutt, ble bare noen dager med rykter om hvem de kunne være han hadde hatt sex med da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper de bildene var frivillige, hvis ikke blir det straffbart. Man kan bli straffet ved utvisning om skolen finner det ut. 

Anonymkode: efd1e...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...