Gå til innhold

Leirskole nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om 3 uker skal datteren min sitt trinn på leirskole i 4 dager. Er 120 elever på trinnet,de skal være 4 kohorter med 30 elever i hver kohort. Jeg er skeptisk,er dette gjennomførbart med en gjeng 13 åringer sånn som smittesituasjonen er nå?

Anonymkode: 5a8fc...2af

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pfft la henne heller bli hjemme for Guds skjyld! 
13 åringer vet ingenting om avstand. Og de skal gjerne leke tøffe og vise de ikke er redd, samtidig som det er mye kyssing og kjærlighet i den alderen

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om 3 uker skal datteren min sitt trinn på leirskole i 4 dager. Er 120 elever på trinnet,de skal være 4 kohorter med 30 elever i hver kohort. Jeg er skeptisk,er dette gjennomførbart med en gjeng 13 åringer sånn som smittesituasjonen er nå?

Anonymkode: 5a8fc...2af

Er det en spøk eller?? Midt i en pandemi.... er det mulig... 

Skrevet

Det kommer garantert til å avlyst uansett så det er ikke noe å tenke på. Dette er ikke rette tiden for å samle masse folk.

Anonymkode: 2c23e...b14

Skrevet
48 minutter siden, Ishm said:

Pfft la henne heller bli hjemme for Guds skjyld! 
13 åringer vet ingenting om avstand. Og de skal gjerne leke tøffe og vise de ikke er redd, samtidig som det er mye kyssing og kjærlighet i den alderen

I tillegg har de kommet i alderen hvor de blir kjærester og skal besøke hverandre på natten. Jeg hadde aldri sendt datteren min på leirskole slik situasjonen er nå.

Anonymkode: bffc8...d0c

Skrevet

Jeg har to 11 åringer som skal. Vet ikke enda om skolen gjennomfører,  men mine sender jeg ikke.

Anonymkode: 330c1...02b

Skrevet

Min sønns klasse skal på leirskole i slutten av september. Vet ikke hva skolen tenker rundt dette, regner med vi får mer info i neste uke men jeg har ikke tenkt å la han dra slik ting ser ut nå.

Anonymkode: 889c3...6e8

Skrevet

Jeg lar barnet mitt dra på leirskole om skolen våger å gjennomføre. Kommer da til å være ekstra påpasselig med smittevernregler og symptomer i ett par uker etterpå. Holder oss også borte fra andre nærkontakter disse to ukene. 

Er ikke nevneverdig bekymret for smitte av barna mine, det er snakk om to dager, noen må være smittet osv. Sannsynligheten er liten og vi skal ta hensyn i tilfelle det skjer at vi blir smittet. (Gjør det allerede altså) Jeg tror vi må leve med viruset lenge, og vil gjerne gi barnet mitt gode opplevelser. Men stoler på at skolen følger opp kohorter, matservering, hygiene osv. 

Man må finne en måte å leve med smittereglene som gjør at man kan trives. Leirskole som følger smitteregler synes jeg er en fin ting å delta på. Samme med fest som følger smitteregler og reisende som følger smitteregler. 

Anonymkode: fe609...fd3

• Liker 1
  • Opprett ny...