AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Hei. Lurer på om noen kan ha noe idé om hva som egentlig foregår med syklusen min nå.. Litt ekstra informasjon først.. Jeg har alltid hatt veldig regelmessig menstruasjon, men har noen ganger mistet mensen en måned hvis jeg har vært veldig stresset for eksempel. Jeg pleier også å ha mye plager i forbindelse med mensen - mye kvalme, magesmerter, ryggsmerter også videre. Jeg hadde ubeskyttet sex i april, og begynte å blø 5 dager etter eggløsning. Lurte da på om det kunne være en festeblødning, for et par dager senere begynte jeg å være mye kvalm, oppblåst ++. Men så fikk jeg mensen cirka 10 dager etter og tenkte ikke noe mer på det enn at det eventuelt var en tidlig spontanabort. (Alle symptomer forsvant) 1,5 uke senere fikk jeg mensen igjen.. Denne gangen uten andre tegn til mensen enn at jeg blødde. Etter det så gikk det to uker før jeg igjen fikk mensen, men med alle plagene jeg pleier å ha. Smerter, kvalme, dårlig matlyst også videre. Under to uker senere begynte jeg igjen å blø. Jeg hadde ingen andre plager denne gangen, kun blødninger. Og 1,5 uke senere fikk jeg igjen mensen, med alle plagene. Jeg har tenkt at det er syklusen min som surret seg til pga at det var en mulig spontanabort, men det er rart det aldri har skjedd før.. Jeg har spontanabortert før i uke 10. Men så kommer vi til denne måneden.. Jeg var sikker på at jeg skulle få mensen for to uker siden, men den kom ikke da. Det var datoen jeg skulle hatt den. Jeg har ikke hatt den "mellomblødningen" jeg hadde månedene før heller. Jeg har alle symptomer på mensen - ryggsmerter, kvalme, magesmerter også videre, men mensen har enda ikke kommet... Hver dag nå har jeg vært sikker på at den kom til å komme, men ingenting har dukket opp. Jeg tenker at det kan ikke være mulig at jeg er gravid, da jeg har blødd så mye, og i tillegg så burde jeg jo ha merket det og også sett forandring på magen med tanke på at jeg hadde vært 15 - 17 uker på vei i så fall... Jeg har hatt mye å gjøre i det siste, og vært stresset, så tenker at det kanskje er derfor mensen ikke har kommet, men synes det er så rart at jeg har så mye magesmerter og kvalme... Det har jeg aldri hatt før hvis mensen har hoppet over en måned... Har noen noe tanker om hva alt dette kan komme av? Vil gjerne høre andres tanker om dette. Hvis ting ikke stabiliserer seg har jeg selvfølgelig planer om å reise til legen, vil bare høre om noen andre har erfaringer eller tanker. (Postet dette i Kropp og Helse tidligere ved en feil, tenkte at det kanskje passer bedre her..) Beklager for at dette innlegget sikkert ble veldig rotete formulert, men var vanskelig å få skrevet det annerledes... Anonymkode: 45384...cab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå