Gå til innhold

Barnet mitt skal testes for corona

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har barn som har blitt testes for corona? Syns barnet det var veldig vondt med testen som skal i nesen? Gruer meg til barnet mitt skal gjennom det imorgen.

Anonymkode: 7358d...09d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5-åringen min har testet seg to ganger. Begge gangene var det kun en penselprøve bak i halsen, det gikk helt fint, null stress😊

Anonymkode: b7eab...bcf

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

5-åringen min har testet seg to ganger. Begge gangene var det kun en penselprøve bak i halsen, det gikk helt fint, null stress😊

Anonymkode: b7eab...bcf

Så bra :) Her i Bergen tror jeg de bruker den i nesen også dessverre.

Skrevet

Min 3-åring ble testet for litt siden, i nesen. Det gikk fint, tror det var mer skummelt enn vondt for han. Det var veldig fort gjort! 

Skrevet

2 åringen ble testet i sommer. Svelg og neseprøve. Jeg gjorde det først så hn fikk se. Også hadde vi gjort det på dukken hjemme for å vise. Is etterpå hjalp.

Anonymkode: da7f8...663

• Liker 1
Skrevet

Har testet 3 åringeN vår flere ganger fra hun var baby (samme testen i nesen, men for RS virus) og det har gått veldig fint alle gangene. Det er mye værre å få henne til å ta blodprøve.

Anonymkode: 5eff3...a70

Skrevet

Testet min 2 åring to ganger i sommer. Gikk veldig fint det! Siste gangen tok de kun prøve fra halsen. 

Anonymkode: ace0f...609

Skrevet

Ringte idag å han må ta testen i nesen også. De hadde ikke ledig tid før fredag.

Skrevet

Barnet mitt skal testes senere i dag, så nå har vi sett på Bamselegen på nrk super. De har laget en egen episode om når bamse må testes. 

• Liker 1
  • Opprett ny...