~ Ada ~ Skrevet 11. august 2020 #21 Skrevet 11. august 2020 Tenk å svare «javel» på en slik mld fra moren. Blir helt dårlig inni meg😢. Du elsker en han ikke er 3
miSs. Skrevet 11. august 2020 #22 Skrevet 11. august 2020 Okey... Her ser det ut som fyren din ikke er like ærlig og åpen som du skulle ønsket. Jeg tror den ungen det er snakk om, er fra et ONS han har hatt leeenge før deg. Du skriver at han er 11-12 år gammel, synes han det er flaut å fortelle om hvordan og hvorfor kanskje¿ Hvem vet... Men, jeg synes du burde snakke med han, konfrontere han, men ikke vær dømmende. Spørr, prøv å være rolig og hør etter hva han har å fortelle. 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #23 Skrevet 11. august 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dump. Løp. Røm. Jeg var sammen med en som etter flere år fortalte om ett barn han aldri hadde sett og som han rett og slett ikke så på som sin, men som han betalte for. Såklart var det en gal eks og alt var hennes feil. Grunnen til at han fortalte? Fordi vi vurderte å kjøpe hus sammen og han betalte jo mange tusen i bidrag hver mnd.. Vi fikk barn, han fantes ikke støttendes og ga blaffen. Forholdet røk og han har lite kontakt med sitt barn med meg. Så nå er det vel jeg som er den gale eksen som har laget problemer for han slik at han ikke har særlig samvær med sitt eget barn.. Om en eks er gal så sier det jo litt om dømmekraften til vedkommende. Han var jo sammen med henne og fikk barn med henne, hun var jo tydeligvis ikke gal da eller? Anonymkode: 0b245...17e Noen ganger er ikke barnet planlagt. Jeg tror mange menn og sikkert kvinner angrer dypt på at de fikk barn med ekser fra fjern fortid. Noen ganger får to personer som er så elendig match barn sammen, at det nesten ikke er håp eller utsikter mot noe som kan fungere.. En mann som blir lurt inn i farskap av ei gal kvinne ( som lyver om prevensjon) , kvinnen får automatisk hovedomsorg basert på løgner om mannen, og får forme og manipulere ungen opp mot far. Slike kvinner er gift. Og jeg forstår at mange menn til slutt melder pass og starter ny familie med ny kvinne. . Det er ikke alltid mannen sin skyld. Ofte ville de ikke ha barn engang. Anonymkode: 6ebff...db3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #24 Skrevet 11. august 2020 5 minutter siden, Spikey skrev: Han svarer veldig kort og vagt på spørsmålene hennes om å møte ungen, virker som han ikke bryr seg så veldig, i siste meldingen hun sendte om at ungen begynner å spørre om faren så svarte han «javel??» jeg føler veldig med ungen og skjønner ikke hvordan han kan oppføre seg sånn mot noen andre når han er så kjærlig og snill rundt meg.. Du har sikkert helt rett.. er bare jeg som er for lettlurt 😕 Du er helt blind av forelskelse. Da ser man bare de fine sidene. Å snoke i noen sin telefon er ikke bra. Men det er virkelig helt hjerteskjærende hva du har funnet. Og det virker ikke som du tar det helt innover deg men lever i håpet om at det finnes en eller annen logisk forklaring på handlingene hans. På tide å ta av de rosa brillene og se virkeligheten for hva den er. Enig med andre at du må snakke med han. Men først må du bestemme deg for om du vil fortsette med han eller ikke. Hvis ikke er det fort at han klarer å bortforklare det og du klarer ikke å slå opp siden du er så forelsket. Her trenger du å tenke det godt om å reflektere rundt hva slags partner du vil dele livet med. Anonymkode: 7f5d5...b96 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #25 Skrevet 11. august 2020 16 minutter siden, Spikey skrev: Er ikke så mye i loggen annet enn at moren gjerne vil at han skal ta del i barnets liv og alt det der.. han svarer ganske kort i disse meldingene men han nekter ingen steder for at barnet ikke er hans. Derfor er jeg GANSKE sikker på at ungen er hans. Du kan kontakte henne og spørre om han. Spørs om ikke det er noen sosiopatisk eller narsistisk ved han.... Anonymkode: cdc69...cb6 1
Spikey Skrevet 11. august 2020 Forfatter #26 Skrevet 11. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så spør han ! Anonymkode: c16c5...2ea Har villet det i et par uker nå.. jeg er bare for feig, jeg er redd for hvordan han vil reagere.. Jeg er redd for å miste det vi har selvom jeg ser at han har løyet meg opp i ansiktet, det sårer meg veldig at en person jeg trodde jeg hadde lært å kjenne faktisk viser seg å være så falsk.. Men jeg har fått en del tilbakemeldinger nå og føler det riktige er å spørre, så blir nok å gjøre det så fort som mulig..
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #27 Skrevet 11. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke alltid mannen sin skyld. Ofte ville de ikke ha barn engang. Anonymkode: 6ebff...db3 Ikke hans skyld at han løy om det heller kanskje?? Anonymkode: cdc69...cb6 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #28 Skrevet 11. august 2020 Akkurat nå, Spikey skrev: Har villet det i et par uker nå.. jeg er bare for feig, jeg er redd for hvordan han vil reagere.. Jeg er redd for å miste det vi har selvom jeg ser at han har løyet meg opp i ansiktet, det sårer meg veldig at en person jeg trodde jeg hadde lært å kjenne faktisk viser seg å være så falsk.. Men jeg har fått en del tilbakemeldinger nå og føler det riktige er å spørre, så blir nok å gjøre det så fort som mulig.. Har du visst om det i noen uker??? Hvordan klarer du å se han i øynene?? Hva tenker du om alt annet han har sagt? Tror du på at 'du vet alt om han'?? Jeg tror du vet absolutt ikke noe som helst om han. Jeg tror han har fortalt løgn etter løgn til deg. Anonymkode: cdc69...cb6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #29 Skrevet 11. august 2020 7 minutter siden, Spikey skrev: Har villet det i et par uker nå.. jeg er bare for feig, jeg er redd for hvordan han vil reagere.. Jeg er redd for å miste det vi har selvom jeg ser at han har løyet meg opp i ansiktet, det sårer meg veldig at en person jeg trodde jeg hadde lært å kjenne faktisk viser seg å være så falsk.. Men jeg har fått en del tilbakemeldinger nå og føler det riktige er å spørre, så blir nok å gjøre det så fort som mulig.. Beklager, men det har du allerede mistet. Det er en ting om at han har løyet til deg om dette. Men det aller verste er at han har et barn han allerede har sviktet høyt. Han er ikke den mannen du ønsket at han skulle være. Anonymkode: 7f5d5...b96 1
Spikey Skrevet 11. august 2020 Forfatter #30 Skrevet 11. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du visst om det i noen uker??? Hvordan klarer du å se han i øynene?? Hva tenker du om alt annet han har sagt? Tror du på at 'du vet alt om han'?? Jeg tror du vet absolutt ikke noe som helst om han. Jeg tror han har fortalt løgn etter løgn til deg. Anonymkode: cdc69...cb6 Ja.. 2, snart 3 uker har jeg sittet med informasjonen og prøvd å finne ut om det var noe sannhet i det, som det viser seg at det er. Selvfølgelig har det vært helt jævlig å se han i øynene, jeg har trukket meg litt tilbake og skyldt på stress.. Jeg har tenkt at noe kan ha vært løgn, men også sett tilbake og følt at en del sannhet må det jo ha vært, han har jo virket så oppriktig. Han får meg til å føle meg helt spesiell når det bare er oss to sammen.. men så blir jeg jo litt usikker nå.. Det er kanskje sant det..og det er det jeg trenger å finne ut.. så blir nok å spørre han ut så fort det lar seg gjøre..
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #31 Skrevet 11. august 2020 Kanskje er det med god grunn at denne informasjonen ikke har kommet frem, hvis du ikke spør ham så får du heller ikke svar! Anonymkode: ed9f1...d5a
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #32 Skrevet 11. august 2020 Synes du ikke er så mye bedre som går og snoker i mobilen hans. Du kunne virkelig ha spurt han rett ut og spør om han kan vise meldingene, om han ikke har noe å skjule så hadde han sikkert gjort det. Mobilen er privat, uavhenging om man er gift eller ikke. Hvordan ville du følt deg om folk snoker i dine ting? Anonymkode: 7b64b...af5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #33 Skrevet 11. august 2020 Kanskje det er vesentlig informasjon du ikke vet her om hvorfor han ikke har kontakt med barnet. Tror det egentlig ikke, men man vet aldri. Kanskje dette er veldig vanskelig å snakke om. At han ikke er klar for å fortelle det til deg enda. Kanskje spørsmålet kom brått. Han kunne jo ikke fortalt at han hadde en datter uten å fortelle mer. Eller kanskje han gir faen i barnet, og så vil han ikke at du skal vite hvilken dritt-"far" han er. Anonymkode: 814e4...a20
Spikey Skrevet 11. august 2020 Forfatter #34 Skrevet 11. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes du ikke er så mye bedre som går og snoker i mobilen hans. Du kunne virkelig ha spurt han rett ut og spør om han kan vise meldingene, om han ikke har noe å skjule så hadde han sikkert gjort det. Mobilen er privat, uavhenging om man er gift eller ikke. Hvordan ville du følt deg om folk snoker i dine ting? Anonymkode: 7b64b...af5 Aldri sagt jeg er noe bedre, og jeg føler meg dum som snoket. Jeg burde nok bare spurt han rett ut der og da men det skjedde ikke så nå sitter jeg her og tok til kvinneguiden for råd.. Han kan få se gjennom min mobil hvilken som helst dag da jeg ikke føler jeg har noe veldig privat lagret på den, men jeg ser poenget ditt og jeg er ikke typen som pleier å snoke i andres ting, det bare skjedde da jeg fikk infoen jeg fikk. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #35 Skrevet 11. august 2020 At du tar det så rolig og ikke har konfrontert han enda, får meg til å tro at det her bare er troll. Det er da vel ingen som klarer å gå rundt med kjæresten sin (som man itilleg elsker som du sier) å late som at man ikke vet om noe så sykt viktig. Eeh, hadde jeg fått vite om en sånn løgn hadde det vært hyl og skrik med det samme! Hadde angrepet direkte og gjort det slutt med en gang. Jeg tror ikke på denne historien for fem flate øre, denne måten å håndtere et så stort problem/så sto løgn på skjer bare på film. Det er jo værre enn utroskap. Anonymkode: b00b9...020
Spikey Skrevet 11. august 2020 Forfatter #36 Skrevet 11. august 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør ham. Og du bør fortelle om den bekjente som var grunnen til at du snoket i telefonen hans. Det virker som det kan bli flere konfrontasjoner her. Oppdater oss! Anonymkode: bb50d...146 Takk.. Etter en ny runde med tanker og lesing i innlegget så har jeg innsett at jeg må ta det opp med han og finne ut av hvordan ståa blir mellom oss. Kommer nok til å gjøre som du sier å nevne for han at noen "tipset" meg om infoen og at jeg tok til mobilen hans for svar, så får jeg se hvor det går videre derfra.. Skal prøve å oppdatere deg/dere når det er gjort..
Spikey Skrevet 11. august 2020 Forfatter #37 Skrevet 11. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: At du tar det så rolig og ikke har konfrontert han enda, får meg til å tro at det her bare er troll. Det er da vel ingen som klarer å gå rundt med kjæresten sin (som man itilleg elsker som du sier) å late som at man ikke vet om noe så sykt viktig. Eeh, hadde jeg fått vite om en sånn løgn hadde det vært hyl og skrik med det samme! Hadde angrepet direkte og gjort det slutt med en gang. Jeg tror ikke på denne historien for fem flate øre, denne måten å håndtere et så stort problem/så sto løgn på skjer bare på film. Det er jo værre enn utroskap. Anonymkode: b00b9...020 Skulle ønske det bare var troll, hadde gjort livet mitt enklere! Jeg er ikke typen som skriver i sånne forumer som dette og dette er vel grunnen til det, jeg føler at å "angripe" meg for måten jeg har taklet situasjonen er veldig dårlig gjort. Jeg har innsett at jeg har reagert rart på hele situasjonen, men du kan ikke anklage meg for å trolle bare fordi jeg ikke reagerte som du ville gjort 😕 Har tenkt å ta det opp med han imorgen (Vi bor ikke sammen så jeg har ikke vært med han så mye som før siden jeg fikk infoen). Og for det andre så vet ikke du hvordan jeg har hatt det eller følt på det, jeg burde tatt det opp med en gang men jeg taklet det ikke der og da, sorry for det Men takk for innspillet.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #38 Skrevet 11. august 2020 Jeg ville holdt snokingen hemmelig om jeg var deg. Jeg synes det er helt greit å snoke i visse situasjoner. Men innrømmer du snok, vil han bruke det mot deg, og bare bli flinkere til å skjule hemmelighetene. Han kommer ikke til å ta seg sammen bare fordi du konfronterer ham med meldinger på mobiltelefonen. Anonymkode: aaabf...f75 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #39 Skrevet 11. august 2020 7 minutter siden, Spikey skrev: Skulle ønske det bare var troll, hadde gjort livet mitt enklere! Jeg er ikke typen som skriver i sånne forumer som dette og dette er vel grunnen til det, jeg føler at å "angripe" meg for måten jeg har taklet situasjonen er veldig dårlig gjort. Jeg har innsett at jeg har reagert rart på hele situasjonen, men du kan ikke anklage meg for å trolle bare fordi jeg ikke reagerte som du ville gjort 😕 Har tenkt å ta det opp med han imorgen (Vi bor ikke sammen så jeg har ikke vært med han så mye som før siden jeg fikk infoen). Og for det andre så vet ikke du hvordan jeg har hatt det eller følt på det, jeg burde tatt det opp med en gang men jeg taklet det ikke der og da, sorry for det Men takk for innspillet.. Jeg vet ikke hva som er vanlig å reagere i en slik situasjon. Jeg kan tenke meg at dette har vært et skikkelig sjokk for deg. Veldig langt mellom følelsene dine for han og den informasjonen du sitter på om hvordan han egentlig er. Det er en normal reaksjon å fryse til å bli handlingslammet når man føler seg helt sjokkert. Og nei, snoke i telefonen er ikke bra, Skrev det tidligere, men jeg må si at jeg ikke dømmer deg. Er veldig usikker om jeg selv hadde klart å stå imot i en slik situasjon selv om det ikke er rett Anonymkode: 7f5d5...b96
liljene Skrevet 12. august 2020 #40 Skrevet 12. august 2020 Dette er jo veldig viktig for deg Ts, så du får nesten kjenne etter om det er OK. Uansett hvordan relasjonen er til mor, så har aldri barnet gjort noe galt. Hvis det er et ONS, så hadde han jo et ansvar med å bruke prevensjon. Barnet kom jo ikke med storken. Og at hun ønsker at de får en relasjon, er jo viktig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå