AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Vi begge har skilte foreldre. Jeg har to søsken med partnere, en av de med barn. Han har fire søsken, to av de med partner. Alle foreldre har ny partner. Begge har to sett besteforeldre. I tillegg har vi tanter og onkler som gjerne vil se oss innimellom. Vi bor i hus, men det er jo likevel begrenset hvor mange vi har plass til og orker å ha på en gang. Vi synes det blir mye besøk. Vi blir omtrent hver søndag invitert til noen i tillegg til ukedager. Det er vanskelig å få det til å gå opp og vi vil jo ikke nedprioritere noen. Vi har innimellom invitert f.eks han mor og stefar og min mor og stefar i tillegg til søsken. Men det blir jo så mange og kan også være litt "ork". Å dra på besøk er jo ok det også, men da blir vi feks en lørdag invitert til hans mor, søndagen etter hos min, tirsdagen til hans mormor, torsdagen til mine besteforeldre osv. Vi kan ikke dra i besøk hele uken... Hvordan løser dere det? Anonymkode: d04da...be0
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Ved å bo på en annen kant av landet. Ser alle sjeldent, og det er veldig hyggelig når vi først ser dem. Anonymkode: 611ea...b2e 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ved å bo på en annen kant av landet. Ser alle sjeldent, og det er veldig hyggelig når vi først ser dem. Anonymkode: 611ea...b2e Ja, da hadde det jo vært greit. Vi bor mellom 15-40min unna alle. Vi vil jo gjerne omgås de, men det er liksom det å få kabalen til å gå opp. Og spesielt nå i corona-tider... Anonymkode: d04da...be0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå