Gå til innhold

Hva har dere i deres veske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er alltid i deres vesker? 

Anonymkode: b3cc4...9fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lommebok, husnøkler, bilnøkler, lypsyl, tyggis, solbriller, ob, våtservietter, antibac (iallfall siden mars 😅), speil, håndkrem... 

Anonymkode: 75707...4ad

Skrevet

Har en førstehjelpsveske i bilen med plaster, gasbind, enkelymannspakkr, saks, tape osv. 

Ellers har jeg ikke flere vesker tror jeg. Har forresten et par tursekket med standarduts. Som primus, fyrstikker, lommelykt, kniv mm. 

Skrevet

Mobiltelefonen, nøkler og lommebok er alltid med. Ofte har jeg også med mobillader og/eller powerbank. Videre har jeg som oftest også med leppepomade, antibac, håndkrem og våtservietter. 

Skrevet

Antibac, neglefil, lipsyl, almanakk, nøkler, lommebok, ofte noe snacks også.

Anonymkode: 167d7...da0

Skrevet

Astmaspray, lommetrøkler, locobase, mobilen som er i lommebok med bankort, nøkler og antibac. 

Anonymkode: 1b25d...fb6

Skrevet

Antibac, leppepomade, våtservietter, OB, snus, håndkrem, solbriller, nøkler, mobil og bankkort og halspastiller eller tyggis.

Anonymkode: 5f0b3...050

• Liker 1
Skrevet

Lommebok, telefon, nøkler, lighter og sigg, Fishermans friend, og nå også håndsprit (snart blir det vel munnbind også...)

Anonymkode: 1f7c8...6ae

Skrevet

Mobil der har jeg apple pay. Lypsyl, penn, kalender, liten flaske til rens av linser hårstrikk, antiback. Ladekabel til mobil, kam, nøkler

Anonymkode: 18166...c64

Skrevet

Telefon, lommebok, nøkler, antibac, powerbank, ladekabel, OB, håndkrem, et par notatbøker, almanakk, penner.

Sånn for å nevne noe.

Skrevet

Har leppepomade, lommebok, almanakk, nøkler, mobil, hårstrikk, adgangskort til jobben

skrujern, skyvelære, plaster, tyggis og en pinsett. 

Anonymkode: 93e65...244

Skrevet

Mobil, lommebok, nøkler, vannflaske, medisiner, snus, earpods, leppomade

Skrevet

Jeg har en svær veske med mye rart. Mobil. Lommebok. Nøkler. Et lite førstehjelpsskrin. Medisiner jeg er avhengig av. Tamponger. Lesebriller. Solbriller. Parfymefri håndsåpe (orker ikke billigsåpen på offentlige toaletter). Lommekniv. Penn og notatblokk. Roman eller avis. Matpakke. Sjokolade i tilfelle blodsukkerfall. Vannflaske. Ekstra genser. Om høsten og vinteren har jeg ofte med et par ekstra sokker. Og så har jeg alltid med tannbørste sånn at jeg kan pusse over tennene etter å ha spist banan, jeg hater det pelsbelegget man får av å spise banan. 

Anonymkode: 5f2a5...ce5

Skrevet

Solbriller, leppepomade, truseinnlegg, nylonstrømper, kondom, håndkrem, antibac, mascara, leppestift, våtservietter, mobil, nøkler, linser, neglefil og tyggis

Skrevet

Lommebok, nøkler, busskort, penn, plaster, hansker, munnbind, diverse adgangskort til forskjellige ting, lepsyl hovedsaklig så legger jeg andre ting oppi alt etter behov.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Lommebok, nøkler, solbriller, mobil, kulepenn,leppepomade , antibac.

Skrevet

Mobil, nøkler, lommebok, kleenex og en haug med kvitteringer

Anonymkode: 0ba6a...dac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...