Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå skal dere få en nøtt å bryne dere på. Saken er det at jeg svakt kan huske videoen til sangen jeg vil ha (Savage Garden er gruppen som har sangen), men jeg husker ikke tittelen. Så alle Savage Gardens fans, kom ut!

Altså, den eneste jeg egentlig husker av videoen er at man i små klipp får se 2 personer som er nakne (ihvertfall på overkroppen) som klemmer hverandre mens kameraet går rundt og rundt dem. Ellers kan det være han der vokalisten sitter på en kafe og synger før han går ut og går blant annet i et bakgate. Mer husker jeg ikke... :forvirret:

Noen som kan hjelpe? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Nå er jeg riktignok litt savage garden fan, mne jeg har ikke sett så mange videoer av de.

Videoen til Truly, Madly, Deeply er omtrent den eneste jeg har sett... forresten kan det være den?

Husker ihvertfall at han vokalisten går rundt i en gate og synger i den videoen.

Skrevet

Har de ikke en sang som heter ett eller annet som "I will take you to the moon and back" eller noe sånt? :roll:

Gjest gjest1
Skrevet

Låten heter, som nevnt over, Truly, madly, deeply.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, det er ingen av de nevnte. Ja, han befinner seg på en kafè i denne videoen, men det er jo ingen nakne overkropper der, ergo er det ikke sangen jeg leiter etter... :tristbla:

Men takk for forsøk. :)

Skrevet

"Two beds and a coffeemachine"??

Aldri sett videoen, men siden han satt på café = kaffe = coffeemachine

Bare et lite forslag :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, ikke den heller ... Men takk for tips.

Derimot har jeg funnet ut at sangen jeg leita etter heter "Hold Me". Et egentlig logisk navn når man tenker på musikkvideoen. :tunge1: Teite meg... :sjenert:

Men takk for hjelp!

Gjest seroxata
Skrevet

aaaahhh, jeg har sansen for savage garden :hjerter_rundt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...