AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Er dere ikke enige ? Ekkelt å tenke på at man kan ha korona uten symptomer. Anonymkode: 4cea1...e6d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Nei, det skumleste med korona er å dø av det, alene uten dine nærmeste eller helsepersonell rundt deg pga smitterisiko Anonymkode: 26758...684
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, det skumleste med korona er å dø av det, alene uten dine nærmeste eller helsepersonell rundt deg pga smitterisiko Anonymkode: 26758...684 Jo, men man kan jo smitte mange uten at man vet man er syk. Anonymkode: 4cea1...e6d 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 Det er skummelt med tanke på at man kan smitte mennesker som ikke tåler sykdommen. Derfor skulle munnbind vært selvsagt når man skal være med andre. Munnbind er ikke for å beskytte DEG, men for å beskytte de rundt deg. Anonymkode: eeca5...0f4 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #5 Skrevet 11. august 2020 Med tanke på å være smittespreder? Skulle gjerne visst litt mer om hvor mye smittespredning asymptomatiske egentlig står for. At det har forekommet er en ting, men det trenger ikke dermed være vanlig. Men forøvrig virker det langt mer behagelig å få korona uten symptomer enn med, så får jeg valget tar jeg definitivt det første. Anonymkode: 2ff6b...3ef
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #6 Skrevet 11. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med tanke på å være smittespreder? Skulle gjerne visst litt mer om hvor mye smittespredning asymptomatiske egentlig står for. At det har forekommet er en ting, men det trenger ikke dermed være vanlig. Men forøvrig virker det langt mer behagelig å få korona uten symptomer enn med, så får jeg valget tar jeg definitivt det første. Anonymkode: 2ff6b...3ef Ja, at man kan være smittespreder uten å vite det. Man får jo ikke testet seg uten symptomer. Anonymkode: 4cea1...e6d
Anbefalte innlegg