*Heidi* Skrevet 16. juli 2005 #1 Del Skrevet 16. juli 2005 Noen som har vært der? Fornøyd? Er det veldig dyrt der eller? Klem klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 16. juli 2005 #2 Del Skrevet 16. juli 2005 Hører at mange er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 17. juli 2005 #3 Del Skrevet 17. juli 2005 Ikke det billigste steder, har jeg hørt... http://www.ekebergrestauranten.com/index2.cfm Også er det visst veldig populært, lang ventetid. Men sikkert kjempegod mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 18. juli 2005 #4 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg var der for noen uker siden. Nydelig mat, men altfor små porsjoner. Var ikke mett da vi gikk, til tross for at jeg spiste en god del av maten til fireåringen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 18. juli 2005 #5 Del Skrevet 18. juli 2005 Nydelig mat, fantastisk lokale, veldig god service, men er enig i at porsjonene kunne vært litt større. Prisene finner du nok i linken ovenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckyme Skrevet 21. juli 2005 #6 Del Skrevet 21. juli 2005 I går var vi ute å spiste på en nydelig indisk restaurant å grünerløkka, og så tok vi taxi til ekeberg restauranten, og tok en Irish coffe i baren der.. Var sjarm nok i massevis.. Kan jeg skryte at vi har vært der Prisene ligger nok en del høyere enn hva jeg setter pris på når det gjelder matrettene.. Men utrolig fin utsikt.. Tar nok turen flere ganger.. Irishen var god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå