AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Eller MLM kalles det vel nå. Hun selger slankekaffe, vitaminbjørner og slankekremer. Jeg har sagt flere ganger jeg ikke er interessert. Trodde vi skulle ha en hyggelig helg sammen da hun inviterte meg på besøk i helga som var, men dengang ei! Hun maste konstant om jeg kunne kjøpe noe så hun kunne nå salgsmålet sitt. Hun prøvde å tvinge meg til å posere med noen av produktene og legge ut på min insta. Jeg sa NEI, jeg vil ikke reklamere for noe jeg ikke tror på. Dama har tydeligvis problemer med sinnet sitt, hun skrek til meg og jeg gråt for jeg takler ikke skriking Skal aldri besøke henne igjen! Er dette virkelig normal markedsføring, å være så aggressiv mot vennene sine? Anonymkode: 181b4...b1c 11
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 herregud..😳Har hun mista hodet helt? Anonymkode: 9edef...7e7 10
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 Nei, gudbedre det er det ikke. Hadde en kollega som holdt på med dette, men vedkommende bare snakket om det og prøvde ikke å prakke det på noen som ikke var interessert. Anonymkode: 5d4e9...234 7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, gudbedre det er det ikke. Hadde en kollega som holdt på med dette, men vedkommende bare snakket om det og prøvde ikke å prakke det på noen som ikke var interessert. Anonymkode: 5d4e9...234 Jeg ble jo livredd, og fikk hvertfall ikke lyst å kjøpe noe. Til og med hun som jobber i Mary Kay er mye mer diskret enn det her. Dama virket nesten hjernevasket, jeg syns det var så utrolig ubehagelig. Vanligvis så kan jeg godt støtt venninner som skal selge lodd etc, men jeg kan jo ikke kjøpe dyre produkter jeg ikke trenger. Dyrt var det og, koster 1500 kr i mnd jo 😮 Fatter ikke at folk kjøper dette her. Er det ikke bedre å endre kostholdet heller, enn å styre med slankekaffe? Anonymkode: 181b4...b1c 9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #5 Skrevet 11. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble jo livredd, og fikk hvertfall ikke lyst å kjøpe noe. Til og med hun som jobber i Mary Kay er mye mer diskret enn det her. Dama virket nesten hjernevasket, jeg syns det var så utrolig ubehagelig. Vanligvis så kan jeg godt støtt venninner som skal selge lodd etc, men jeg kan jo ikke kjøpe dyre produkter jeg ikke trenger. Dyrt var det og, koster 1500 kr i mnd jo 😮 Fatter ikke at folk kjøper dette her. Er det ikke bedre å endre kostholdet heller, enn å styre med slankekaffe? Anonymkode: 181b4...b1c Kutt ut henne, det hadde jeg gjort. Tviler på slankekaffe har noen effekt, vanlig kaffe inneholder da ikke mange kaloriene. Anonymkode: 5d4e9...234 8
Støvsugerør Skrevet 11. august 2020 #7 Skrevet 11. august 2020 Kaffe er kalorifritt. Slankekaffe er bløff. 13
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #9 Skrevet 11. august 2020 Er du en venn så skal du hjelpe henne og kjøpe noe. Det hjelper med motivasjon også. Anonymkode: 9da18...a61
Gjest Lasox Skrevet 11. august 2020 #10 Skrevet 11. august 2020 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller MLM kalles det vel nå. Hun selger slankekaffe, vitaminbjørner og slankekremer. Jeg har sagt flere ganger jeg ikke er interessert. Trodde vi skulle ha en hyggelig helg sammen da hun inviterte meg på besøk i helga som var, men dengang ei! Hun maste konstant om jeg kunne kjøpe noe så hun kunne nå salgsmålet sitt. Hun prøvde å tvinge meg til å posere med noen av produktene og legge ut på min insta. Jeg sa NEI, jeg vil ikke reklamere for noe jeg ikke tror på. Dama har tydeligvis problemer med sinnet sitt, hun skrek til meg og jeg gråt for jeg takler ikke skriking Skal aldri besøke henne igjen! Er dette virkelig normal markedsføring, å være så aggressiv mot vennene sine? Anonymkode: 181b4...b1c Tydelig at hun begynner å merke på pandemien og at færre folk handler av henne, men ikke besøk henne noe mer, TS. Sånn skal man ikke oppføre seg verken som venn eller som selger! Så ikke anse henne som ei venn noe mer. Hun er en drittsekk! 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du en venn så skal du hjelpe henne og kjøpe noe. Det hjelper med motivasjon også. Anonymkode: 9da18...a61 Er du gæren? Man støtter eller handler kun dersom man har lyst til det selv. Dersom man lar seg bli presset av slike gale mennesker så kommer dem til å forsette og oppføre seg som idioter mot andre mennesker! -------------- Det er ikke så lenge siden vi hadde en svært ubehagelig selger inne på besøk hos oss først og fremst utga seg for å være fra brannvesenet, så komme med haug med dokumentasjoner på hva som var gærent med nåværende forskriftene for å beskytte seg mot brann var en selger fra sector alarm. Begynte å skremme besteforeldrene og bestefar måtte tilslutt kaste ham ut etter at både han og bestemor sa nei gjentatte ganger. Han tok aldri et nei som et svar og hele fyren var veldig ubehagelig! Fryktelig ubehagelig at man kan oppføre seg slik "truende" oppførsel mot kundene. Sikkert mange som har følt seg presset til å si ja for å bli kvitt ham ut av huset. Så aldri støtt noen som man ikke har lyst til. Endret 11. august 2020 av Lasox
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #11 Skrevet 11. august 2020 Venner prøver ikke å utnytte venner på denne måten. Hun er ikke din venn. Anonymkode: e8f42...d78 9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #12 Skrevet 11. august 2020 Kjenner også til noen som driver med dette og personlig trekker jeg meg bare langt unna. Men det du opplevde er jo helt på trynet -hun skrek og presset så mye at du begynte å gråte, wtf liksom?? En ting er heftige konflikter, men over ketokaffe og instagram-reklame?? Hun høres ikke helt god ut.. Klarer ikke å se for meg at hun ikke var en dominant person før dette heller...? Og nå har dette dratt frem monsteret i henne? Om hun ikke kommer til deg og legger seg flat, sier ordentlig unnskyld og faktisk snakker ut og endrer seg -ja så ville jeg bare sluttet å ta kontakt mer. Sånn kjefting driver man ikke på med uten at noe alvorlig har skjedd. Anonymkode: a7818...70e 11
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #13 Skrevet 11. august 2020 Jeg virkelig HATER når bekjente pusher sånne ting! Heldigvis ingen jeg regner som venner som holder på sånn. Men jeg blir til tider spammet av bekjente i sosiale medier. Synes ikke penger skal involveres i et vennskap; ikke ved å pushe varer og ikke låne penger, det er så stor sjanse for at det blir irritasjon eller bråk. Anonymkode: 1026d...196 7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #14 Skrevet 11. august 2020 Ah, skjønner deg så godt ts! Har opplevd et familiemedlem ta samme greis. Lot som om det var et koselig besøk og familieslarving før det blutselig kom produkter på bordet. Slike mennesker er så falske. Vi kuttet tvert all kontakt og senere fikk vi høre at flere andre i familien hadde vært utsatt for det samme. Hvorfor ikke tipse politiet om hva hun driver på med? Skulle ikke forundre meg om de fant endel urent mel i posen. Anonymkode: 2d942...c94 6
Minitroll Skrevet 11. august 2020 #15 Skrevet 11. august 2020 Sånne forretningsmodeller hvor man skal tyne penger ut av venner og familie er så kvalmt. Får de ikke solgt så er de en dårlig selger med røva markedsføring eller så er produktene dritt. 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #16 Skrevet 12. august 2020 😂😂😂Vitaminbjørner? Det må være svært lite hjemmemarked for vitaminbjørner? Anonymkode: a363f...536
sølvdryss Skrevet 12. august 2020 #17 Skrevet 12. august 2020 Tragisk! Er jo hennes eget problem at hun ikke når salgsmålet sitt. Det vil si at hun enten er elendig på å selge eller så er faktisk ikke folk interessert i produktene. Er sikkert sistnevnte som stemmer best. Pyramidesalg er så idiotisk og er bare idioter som starter med slik. De tror det er lettjente penger, men den gang ei! 2
emilie123 Skrevet 12. august 2020 #18 Skrevet 12. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du en venn så skal du hjelpe henne og kjøpe noe. Det hjelper med motivasjon også. Anonymkode: 9da18...a61 En god venn blander ikke penger og vennskap. 7
Anoia Skrevet 12. august 2020 #19 Skrevet 12. august 2020 Hun er nok desperat. Hun har investert mye penger og har fått tutet ørene fulle av hvor lett og fort det skal gå å bli rik og at om hun ikke selger bra er det fordi hun ikke prøver hardt nok, og nå går det dårlig og hun tar det ut på deg. Har sett venner og familie endre personlighet totalt etter å ha blitt med i mlm'er. Trekk deg unna, hun har blitt med i en kult og kommer til å fortsette å mase på deg så lenge hun er involvert i den. 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #20 Skrevet 17. august 2020 On 8/11/2020 at 10:11 PM, AnonymBruker said: Eller MLM kalles det vel nå. Hun selger slankekaffe, vitaminbjørner og slankekremer. Jeg har sagt flere ganger jeg ikke er interessert. Trodde vi skulle ha en hyggelig helg sammen da hun inviterte meg på besøk i helga som var, men dengang ei! Hun maste konstant om jeg kunne kjøpe noe så hun kunne nå salgsmålet sitt. Hun prøvde å tvinge meg til å posere med noen av produktene og legge ut på min insta. Jeg sa NEI, jeg vil ikke reklamere for noe jeg ikke tror på. Dama har tydeligvis problemer med sinnet sitt, hun skrek til meg og jeg gråt for jeg takler ikke skriking Skal aldri besøke henne igjen! Er dette virkelig normal markedsføring, å være så aggressiv mot vennene sine? Anonymkode: 181b4...b1c Hold deg langt unna henne! De har blitt hjernevasket. Hold deg unna! Anonymkode: 26331...c68 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå