Gå til innhold

Hva er best, lydplanke eller høyttalere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katta klarte å bite over ledninga il subwooferen, som så klart har gått ut av produksjon :( Så jeg vil ha noe nytt, helst uten masse ledninger og greier, som jeg kan koble til både tv og musikk. Har sjekket masse selv så klart, men er så mye å velge i. 

Har dere noe å anbefale? Jeg har en Philips smart tv fra i fjor, så må passe til den. Budsjett ca 7000 kr. Jeg hadde tidligere Samsung lydplanke, var veldig bra lyd i den. 

Anonymkode: f1807...1f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fytti helvete! Hadde katten til stedatteren min gjort noe sånt, hadde jeg tatt den med rett til nærmeste Kina-restaurant 😠 

Anonymkode: 7942a...0a3

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Katta klarte å bite over ledninga il subwooferen, som så klart har gått ut av produksjon :( Så jeg vil ha noe nytt, helst uten masse ledninger og greier, som jeg kan koble til både tv og musikk. Har sjekket masse selv så klart, men er så mye å velge i. 

Har dere noe å anbefale? Jeg har en Philips smart tv fra i fjor, så må passe til den. Budsjett ca 7000 kr. Jeg hadde tidligere Samsung lydplanke, var veldig bra lyd i den. 

Kan du ikke bare klippe av den ødelagte biten, og koble dem sammen igjen?

Anonymkode: 7a9bc...c94

• Liker 3
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo selvfølgelig en mulighet. Wago er fint til slikt. Bare klipp av kabel, avisoler rundt 10mm og koble sammen. Dersom det er flere ledere i kabel må du selvfølgelig bruke flere wagoklemmer

Wago 221 koblingsklemme | Clas Ohlson

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får det ikke til, det er en liten tynn og gjennomsiktig ledning. Tenkte kanskje jeg kunne kjøpe ny ledning, men den sitter jo fast i subwooferen. Dessuten driver jo katta og biter på den, så jeg bør nok skaffe meg noe nytt uten ledninger.

Takk for råd :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...