AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Katta klarte å bite over ledninga il subwooferen, som så klart har gått ut av produksjon Så jeg vil ha noe nytt, helst uten masse ledninger og greier, som jeg kan koble til både tv og musikk. Har sjekket masse selv så klart, men er så mye å velge i. Har dere noe å anbefale? Jeg har en Philips smart tv fra i fjor, så må passe til den. Budsjett ca 7000 kr. Jeg hadde tidligere Samsung lydplanke, var veldig bra lyd i den. Anonymkode: f1807...1f4
newman01 Skrevet 12. august 2020 #2 Skrevet 12. august 2020 https://www.komplett.no/product/1135741/tv-lyd-bilde/hi-fi-hjemmekino/lydplanker/samsung-hw-q86rxe-soundbar Denne kan jo fungere. Trådløs sub. Lydkvalitet er antagelig ganske grei. På tilbud til 6k
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #3 Skrevet 12. august 2020 Fytti helvete! Hadde katten til stedatteren min gjort noe sånt, hadde jeg tatt den med rett til nærmeste Kina-restaurant 😠 Anonymkode: 7942a...0a3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #4 Skrevet 12. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Katta klarte å bite over ledninga il subwooferen, som så klart har gått ut av produksjon Så jeg vil ha noe nytt, helst uten masse ledninger og greier, som jeg kan koble til både tv og musikk. Har sjekket masse selv så klart, men er så mye å velge i. Har dere noe å anbefale? Jeg har en Philips smart tv fra i fjor, så må passe til den. Budsjett ca 7000 kr. Jeg hadde tidligere Samsung lydplanke, var veldig bra lyd i den. Anonymkode: f1807...1f4 Kan du ikke bare klippe av den ødelagte biten, og koble dem sammen igjen? Anonymkode: 7a9bc...c94 3
newman01 Skrevet 12. august 2020 #5 Skrevet 12. august 2020 51 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du ikke bare klippe av den ødelagte biten, og koble dem sammen igjen? Anonymkode: 7a9bc...c94 Det er jo selvfølgelig en mulighet. Wago er fint til slikt. Bare klipp av kabel, avisoler rundt 10mm og koble sammen. Dersom det er flere ledere i kabel må du selvfølgelig bruke flere wagoklemmer
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #6 Skrevet 12. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare klippe av den ødelagte biten, og koble dem sammen igjen? Anonymkode: 7a9bc...c94 Får det ikke til, det er en liten tynn og gjennomsiktig ledning. Tenkte kanskje jeg kunne kjøpe ny ledning, men den sitter jo fast i subwooferen. Dessuten driver jo katta og biter på den, så jeg bør nok skaffe meg noe nytt uten ledninger. Takk for råd Anonymkode: f1807...1f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå