Gå til innhold

Flytte til Gran Canaria med 3-åring!(Puerto Rico/Arguineguin)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg, samboer og jente på 3 år flytter til Gran Canaria neste august. Vi skal ikke jobbe der, men leve på oppsparte midler i 6-12 mnd.
Budsjettet vår er på ca 25.000kr mnd før leie etc, tror dette skal holde. Noen som har erfaringer og tips de vil dele?
Tar gjerne i mot saklig kritikk om noen har de også, vil høre alle sider. Å jada, selvfølgelig så lenge Covid-19 tillater det, viss ikke blir det i 2022. 
Ser fram til hyggelige svar.😀

Anonymkode: 84ef9...386

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaringer eller tips. Hørtes bare utrolig kult ut! Lykke til og ha en super tur👏🏻

Anonymkode: c8c22...02f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen erfaringer eller tips. Hørtes bare utrolig kult ut! Lykke til og ha en super tur👏🏻

Anonymkode: c8c22...02f

Tusen takk, blir godt med litt stabilt klima og ikke minst spennende med en ny kultur.😊

Anonymkode: 84ef9...386

Skrevet

Skal jenta di gå i bhg? Jeg bodde der i 3 mnd da min eldste var baby. Kunne ikke gjort det igjen,  er nok for norsk av meg.

Bodde i Mogan. 

Anonymkode: 1b298...692

Skrevet

Vet dere om den norske skolen der nede? Den ligger jo i Arguineguin. Tenker de kan hjelpe med mye i forhold til spesifikke spørsmål.

https://www.colegio.no/

Kostnadene i Spania ligger rundt 1/2 til 1/3 av Norge på det meste, men det finnes noen linker til den typen info som jeg kan lete opp senere (fant ikke den jeg ville akurator nå). Tror nok det går fint med 25.000 i allefall.

Får krysse fingrene for dere i forhold til Korona-tiden! :)

Anonymkode: 149a2...e9a

Skrevet

så kult! skulle gjerne gjort noe sånt😀masse lykke til👌👌

Anonymkode: cc34a...e26

Skrevet

Hva slags tips er du ute etter nå? Skjønte ikke helt. :) Har du noen litt mer konkrete spørsmål? 

Anonymkode: 61a56...ead

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...