AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Sliter fra før av med sterk angst for norske menn, pga masse overfall/vold opp gjennom. I helga skjedde det igjen, på et sted langt oppi fjellheimen, der jeg har følt meg trygg alle andre ganger jeg har vært der. Folk tror nesten ikke på meg, når jeg forteller at det kommer bort tilfeldige norske menn helt randomly og forteller meg at jeg er stygg, burde dø osv. I helgen var jeg på restaurant med noen venninner, og det kom bort en mann som sa til meg at jeg var den styggeste han hadde sett, jeg var feit og burde ta fettsuging og han ble kvalm av å se på meg. Har grått helt siden helgen, sliter sterkt med angst, klarer ikke spise for jeg føler ikke jeg får lov :( Er nå kvalm og svimmel. Jeg lurer på som jeg har lurt på mange ganger før, hvorfor elsker norske menn å mobbe norske damer? Jeg spurte han mannen helt rolig hvorfor han oppførte seg sånn, det samme gjorde mine venninner. Da begynte han bare å herme etter oss.. mannen var godt oppi 40-åra! Problemet er at jeg skal på hyttetur til helga med noen venner, som har 0 empati for det her. De sier bare "ta deg sammen". Sikkert fordi de aldri har fått høre at de er stygge og bør ta selvmord.. Har veldig lite lyst, og føler mest for å være hjemme. Men de maser sånn. Jeg klarer som sagt ikke tanken på mat eller noe, jeg får jo ikke lov til å spise, så blir kleint med måltider og sånt. De vil også at vi skal spleise på all maten og drikka. Mange tanker her, spørsmålene mine er følgende: 1) hvorfor takler jeg slemme menn og 2) skal jeg være ærlig om at jeg ikke vil på hyttetur? 3) hadde dere tatt hevn? jeg har navnet på han det gjelder, frister å henge han ut på facebook som en ond mobber. Anonymkode: d752a...6a8
Cinnamondiva Skrevet 12. august 2020 #3 Skrevet 12. august 2020 På 11.8.2020 den 21.34, AnonymBruker skrev: Sliter fra før av med sterk angst for norske menn, pga masse overfall/vold opp gjennom. I helga skjedde det igjen, på et sted langt oppi fjellheimen, der jeg har følt meg trygg alle andre ganger jeg har vært der. Folk tror nesten ikke på meg, når jeg forteller at det kommer bort tilfeldige norske menn helt randomly og forteller meg at jeg er stygg, burde dø osv. I helgen var jeg på restaurant med noen venninner, og det kom bort en mann som sa til meg at jeg var den styggeste han hadde sett, jeg var feit og burde ta fettsuging og han ble kvalm av å se på meg. Har grått helt siden helgen, sliter sterkt med angst, klarer ikke spise for jeg føler ikke jeg får lov Er nå kvalm og svimmel. Jeg lurer på som jeg har lurt på mange ganger før, hvorfor elsker norske menn å mobbe norske damer? Jeg spurte han mannen helt rolig hvorfor han oppførte seg sånn, det samme gjorde mine venninner. Da begynte han bare å herme etter oss.. mannen var godt oppi 40-åra! Problemet er at jeg skal på hyttetur til helga med noen venner, som har 0 empati for det her. De sier bare "ta deg sammen". Sikkert fordi de aldri har fått høre at de er stygge og bør ta selvmord.. Har veldig lite lyst, og føler mest for å være hjemme. Men de maser sånn. Jeg klarer som sagt ikke tanken på mat eller noe, jeg får jo ikke lov til å spise, så blir kleint med måltider og sånt. De vil også at vi skal spleise på all maten og drikka. Mange tanker her, spørsmålene mine er følgende: 1) hvorfor takler jeg slemme menn og 2) skal jeg være ærlig om at jeg ikke vil på hyttetur? 3) hadde dere tatt hevn? jeg har navnet på han det gjelder, frister å henge han ut på facebook som en ond mobber. Anonymkode: d752a...6a8 Jeg har all min varme og sympati for deg og de vennene du har, skal du egentlig bare kutte ut, viser de så lite empati for deg og sier ta deg sammen så er de ikke noen ekte venner. Venner sier ikke sånt, de støtter og er der for deg. Jeg synes det du har opplevd er helt hårreisende og jeg kjenner en stor empati for deg. Synes du skal bare si ifra at du ikke blir med på hytteturen og at du sier at vennskapet er slutt og du blokkerer de ut av livet ditt. Du fortjener bedre venner. Og menn kan være ordentlige drittsekker. Det er et bevis på at vårt samfunn blir bare kaldere og kaldere. Du er ikke stygg og du fortjener all godt. Be også til Gud om du er troende. Gud er vår kjærlige far. Jeg har så lyst til å gi deg min skulder å gråte på. Sender deg en ordentlig varm, god og lang trøsteklem.❤️❤️❤️Send meg gjerne pm om du vil prate ut.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #4 Skrevet 12. august 2020 Blir du ikke lei av å trolle om det samme tema år etter år? Anonymkode: c2913...2cb 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå