AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Er en mann jeg har hatt kontakt med. Ikke møtt. Det er bare snakk om sex. Torsdag skrev jeg at jeg ikke hadde noen planer. At vi kunne gjerne møtes da. Han skrev at helgen var fra fredag kl 15 til søndag kl 2359. Jeg skrev at jeg hadde ingen store planer denne helgen. Etter det ikke en lyd. Skrev til han fredagskveld at han kunne bare skrevet at han ikke hadde lyst eller at der ikke passet. Og at dette var bare dårlig. Ikke en lyd fra han. Tenker dere han bare leker med meg? Ville du skrevet igjen til han? Anonymkode: ca71a...f7f
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Du kan vente og se da, kanskje han skriver igjen. Kanskje noen andre kom deg i forkjøpet og tilbydde sex til helgen før deg? Du må kanskje være på ballen for å få sjans til å pule han her. Anonymkode: 549e5...160 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 Bør sende pussy pic, det fungerer på menn. Anonymkode: d400c...ff7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker dere han bare leker med meg? Ville du skrevet igjen til han? Ja, selvfølgelig. Han oppfører seg jo ikke bra. Hadde ikke meldt han den første gangen en gang, hadde bare avsluttet der og da. Anonymkode: c4a1f...e95 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #6 Skrevet 11. august 2020 Ja, er vel ikke så mye å satse på. Anonymkode: ca71a...f7f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå